Індія, яка не підтримує санкції проти Росії, почала проводити сертифікацію безпеки для десятків суден, що керовані дубайською дочірньою компанією російської судноплавної групи «Совкомфлот». Таке страхування дозволяє експортувати нафту в Індію і не тільки, пише enkorr з посиланням на Reuters.
Уточняється, що сертифікація Індійським регістром судноплавства (IRClass), однією з провідних класифікаційних компаній у світі, забезпечує останню ланку в ланцюжку оформлення документів — після страхового покриття — необхідну підтримку танкерного флоту «Совкомфлот» на плаву і доставки російської сирої нафти у інші країни.
Дані, зібрані з веб-сайту IRClass, показують, що компанія сертифікувала понад 80 суден «Совкомфлоту».
Джерело в індійському судноплавстві, знайоме з процесом сертифікації, повідомило, що більшість судів «Совкомфлоту» наразі перейшли на IRClass через дубайську філію.
Повідомлялось, що світові ціни на нафту, деревину, зерно та олії почали падати. Почали дешевшати важливі для Росії експортні товари. Для країн Заходу саме вони входили до основних драйверів інфляції. Боротьба з нею почала приносити перші плоди.
Для Росії, у свою чергу, все це може обернутися дуже відчутними фінансовими втратами, адже в умовах західних санкцій та майбутнього наприкінці року введення в ЄС ембарго на російську нафту доводиться її продавати Індії, Китаю та іншим країнам з великою знижкою. До того ж падіння цін на нафту зазвичай спричиняє і здешевлення природного газу.