Відучора - 28 березня, - європейські компанії остаточно втратили можливість надавати, страхувати та ремонтувати літаки російських авіакомпаній через санкції ЄС. При цьому Росія ухвалила закони, завдяки яким фактично викрала близько 500 літаків, наданих у лізинг. Вчора минув термін, коли РФ мала повернути літаки. Про це пише російська служба ВВС.
У цій історії немає переможців. Ці літаки не можуть літати в інші країни, інакше їх заарештують та передадуть лізингодавцю. Відповідно, їх використовуватимуть лише на території Росії. Питання із запчастинами теж не вирішене. Швидше за все, ремонтуватиме літаки за рахунок того, що робити з 2 літаків один.
При цьому начебто РФ намагалася викупити літаки у лізингодавців. "Ми шукаємо легальні шляхи домовитися з лізингодавцями і вирішити це питання, але поки що не вдається... Вони не хочуть вступати в переговори щодо компенсації оплати та викупу у них судів у власність російськими авіакомпаніями... Але, тим не менш, ми сподівання не втрачаємо, Але ми не віддаємо. Тому що віддати - це означає залишити себе без авіації", - заявив міністр транспорту Росії Віталій Савельєв.
Світова авіагалузь теж зазнала втрат. Літаки та гроші втратили лізингові компанії. Страхові компанії, які страхували угоди, мають виплатити колосальні страхові виплати. І на тих та інших чекають суди не на один рік за цими виплатами.
Раніше повідомлялося, що іноземні лізингові компанії приготувалися, що Росія викраде літаки.