Бренд 3 (Apple 57,85 мільярда).
У 2012 році подорожчання бренду Apple стало найсильнішим серед усіх світових брендів. Значно підвищити своє місце в рейтингу також змогли такі бренди, як Samsung, який за рік подорожчав на 40% - до $ 32,89 мільярда і піднявся з 17-го місця в 2011 році на дев'яте, а також бренд Amazon - зростання в ціні на 46 % дозволив йому зайняти в рейтингу 2012 20 місце замість торішнього 26-го.
У той же час істотно здав свої позиції бренд Blackberry. Його вартість в поточному році оцінюється в $ 3,92 мільярда, що на 39% нижче торішнього показника. У рейтингу 2012 бренд займає 93 місце замість 56-го у 2011 році.
Невдача в поточному році спіткала й іншого виробника мобільних телефонів - фінський бренд Nokia, який подешевшав на 16% - до $ 21 мільярда і в рейтингу опустився на 19 місце замість торішнього 14-го.
Вилетіли з рейтингу бренд HTC, який у 2011 році оцінювався в $ 3,6 мільярда, і бренд швейцарського банку UBS, який займав в торішньому рейтингу 92 місце ($ 3,79 мільярда).
Стрімко увійшов до списку найдорожчих брендів світу бренд Facebook, вартість якого, за оцінками Interbrand, становить $ 5,42 мільярда, що забезпечило йому шістьдесят дев'ятого місце. ! Zn
Читайте також: