Попри війну, українці мають своєчасно здійснювати комунальні платежі. Держава надає житлові субсидії громадянам, які не можуть самостійно оплачувати комунальні послуги. У Пенсійному фонді України (ПФУ) розповіли, які документи потрібні для оформлення житлової субсидії.
Які документи треба мати для оформлення субсидії
У ПФУ зазначили, що для призначення житлової субсидії надаються заява та декларація (за встановленими формами).
Залежно від обставин можуть надаватись інші документи (за наявності):
- договір наймання (оренди) житла – у разі проживання заявника у житлі, що орендується;
- копія договору про реструктуризацію заборгованості – за умови наявності заборгованості та укладання договору.
У разі потреби громадяни можуть надавати інші документи, які мають значення для розгляду питання по суті, наприклад: документ, що підтверджує факт непроживання особи за зареєстрованим/задекларованим місцем проживання, зокрема, довідки, виписки про проживання без прописки, і тому числі, довідку ВПО.
При зверненні за призначенням субсидії необхідно пред'явити паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для іноземців та осіб без громадянства – паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства чи відповідну посвідку).
Як подати документи для призначення субсидії
Для цього існує декілька способів:
- особисто, через обраний (зручний, найближчий) сервісний центр ПФУ, уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідних територіальних громад, центри надання адміністративних послуг;
- поштою, на адресу органу Фонду;
- в онлайн-режимі – через вебпортал електронних послуг ПФУ, мобільний застосунок Пенсійний фонд чи через портал «Дія».
Раніше ми писали, чи виплачується субсидія, якщо її одержувач помер.