Клієнти державного ПриватБанку скаржаться на подвійні списання коштів з платіжних карт.
"В мінус" йдуть навіть карти без доступного кредитного ліміту. Прессекретар ПриватБанку Олег Серга пояснив це технічним збоєм.
Користувачі платіжних карт ПриватБанку відзначають, що звернутися до служби підтримки через такого списання неможливо - телефонна лінія фінустанови перевантажена.
У одних користувачів списання коштів були великі - в межах 50-300 грн, а у інших вони доходили до тисячі гривень і більше. Банк проводить повторні списання грошей за операції 23-24 червня, зокрема, за вчинені клієнтами покупки.
У держбанку збій визнали і запевнили клієнтів, що працюють над його усуненням. Гроші обіцяють повернути.
"Прошу вибачення у деяких клієнтів нашого банку, які через прикрий збій сьогодні зіткнулися з повторним списанням коштів за деякими картками і некоректним відображенням і використанням доступного залишку по карті. Наші фахівці працюють над вирішенням проблеми. Некоректно списані суми будуть повернені протягом доби. ще раз приносимо вибачення за надані незручності ", - повідомив прессекретар ПриватБанку Олег Серга в суботу в соцмережі.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк в майбутньому можуть виставити на приватизацію, і для цього розглядаються варіанти поділу банку. Про це заявив міністр фінансів Серей Марченко