Про це у своїй статті для DT.UA пишуть екс-перший заступник міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер, директор інституту "Украеропроект" Кирило Новиков і експерт UIF Ярослав Пилипчук. Автори вказують, що у сформованій ситуації є як мінімум дві причини:
– слабка економіка, що породжує низькі доходи українського населення і, як наслідок, неможливість покрити туристичні витрати в Європі.
– нерозвинена реклама доступних місць для відпочинку, в тому числі у безвізових (раніше) країнах.
Експерти також вказують, що зробивши ставку на залізничний і автомобільний транспорт, Україна останні 25 років майже не займалася відродженням авіатранспорту.
"Фактично з 50 постійно діючих станом на 1991 р. аеропортів, які сполучали Україну зі світом, на сьогодні маємо до 20 аеропортів, з яких 2/3 потребують реконструкції та суттєвого переоснащення", – йдеться в статті.
Детальніше про проблеми та перспективи розвитку авіаційної галузі в Україні читайте у статті Володимира Шульмейстера, Кирила Новікова і Ярослава Пилипчука "Аеропорти України: як не пролетіти над Парижем?" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".