Як повідомляє президентська прес-служба, закони були підписані під час зустрічі з міністром інфраструктури Володимиром Омельяном і новопризначеним головою Державного агентства автомобільних доріг України Славомиром Новаком.
Президент відзначив, що буде продовжено експеримент щодо направлення 50% зібраних зверх плану митних надходжень на дорожнє будівництво. Глава держави наголосив, що така система показала свою ефективність в західних областях. В той же час, за словами Порошенка, в Одеській області цей експеримент працював набагато гірше, однак висловив сподівання, що зараз ситуація буде покращуватися.
Він нагадав, що багато років в Україні фактично не будували дороги. "Це було джерело для розкрадання коштів платників податків та хабарництва".
Верховна Рада прийняла закон про створення Державного дорожнього фонду України 17 листопада.
У квітні 2016 року міністр інфраструктури Володимир Омелян висловив надію на створення Дорожнього фонду, який буде акумулювати кошти на ремонт доріг. "Ця реформа була нашим пріоритетом ще в минулому році. На жаль, через опір і непорозуміння у Верховній Раді ми її не змогли реалізувати", - повідомив він в інтерв'ю DT.UA.
У липні Омелян заявив, що уряд створює Дорожній фонд, призначений для залучення не менше 40 млрд грн щорічно для ремонту і будівництва доріг. За його словами, акцизні збори на паливо, спеціальні мита і штрафи за такі порушення, як перевищення ліміту ваги, будуть генерувати грошові кошти для фонду.