Покупці ґаджетів значно переплачують за авторський контент посередникам

26 червня, 2020, 13:13 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Посередники намагаються підвищити тарифи.

Покупці ґаджетів значно переплачують за авторський контент посередникам

Покупців ґаджетів переплачують, але практично мало хто про це знає. Також покупці не знають, що переплачені гроші опиняються в розпорядженні організацій колективного управління (ОКУ) і теоретично призначені для компенсації авторам легального контенту за його «скачування» з Інтернету: аудіо, відео, копіювання й друк книжок. Про це у своїй статті пише Сергій Следзь, редактор відділу мікроекономіки та бізнесу DT.UA, кандидат економічних наук.

«Усе б нічого, але збори згідно із законом України стягують за скачування легального контенту (яким, як показало дослідження GFK-2020, користуються лише 16% українців), а «килимові бомбардування» новими тарифами накривають усі 100% завезених ґаджетів. Та й апетити посередників зростають, — попри коронакризу, ОКУ прийняли рішення суттєво підвищити свої тарифи на продавану техніку й навіть на офісний папір. Але замість грошей одержали головний біль. 18 червня імпортери та виробники техніки за підтримки Європейської Бізнес Асоціації провели круглий стіл за участі Міністерства розвитку економіки, торгівлі й сільського господарства, на якому обговорювали не просто справедливу систему оплати відрахувань за авторський контент, а систему, що взагалі не передбачає наявності посередників», - пише автор.

Для вирішення наболілих проблем необхідно створити Антикризову робочу групу за участі Мінекономіки, яка зможе закласти основи для побудови справедливої системи оплати відрахувань за авторський контент.
На думку автора, поки слід призупинити дію несправедливих норм закону з обов’язкової оплати за приватне копіювання і в рамках робочої групи розробити сучасну систему компенсації авторам контенту.
«Із кожним днем споживання дедалі більше переміщується з фізичних носіїв в Інтернет. Ми вважаємо стару систему збору роялті не повністю прийнятною в цифровому світі. Крім того, постачальники легального контенту (дистриб’ютори) надають його безпосередньо споживачам (ендюзерам). І також можуть повертати роялті безпосередньо власникам контенту. І виникає запитання: навіщо нам взагалі сторона між ендюзером, дистриб’ютором і правовласником?» — резюмувала керівниця департаменту мобільних пристроїв компанії Samsung Elecrtonics Україна Елліна Лебедєва.

Більш детально читайте в статті Сергія Следзь, редактора відділу мікроекономіки та бізнесу DT.UA, кандидата економічних наук – «Боротьба з піратством збільшенням вартості техніки».

 

По матерiалам: ZN.UA / Підготував : Елена Середа
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Ентер або кнопку нижче відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК