Показники Google виявилися більшими, ніж очікували на Уолл-стріт
14 сiчня, 2011, 12:11
Поділитися
Навіть найоптимістичніше налаштовані експерти були здивовані показниками інтернет-гіганта Google в третьому кварталі 2010 року. Чистий прибуток, порівняно з там же періодом попереднього року, збільшився на 32%. Про це в четвер, 14 жовтня, повідомили ЗМІ.Навіть найоптимістичніше налаштовані експерти були здивовані показниками інтернет-гіганта Google в третьому кварталі 2010 року. Чистий прибуток, порівняно з там же періодом попереднього року, збільшився на 32%. Про це в четвер, 14 жовтня, повідомили ЗМІ. У період з липня до вересня, компанія отримала чистий прибуток у розмірі 2,17 млрд. доларів. У минулому році ця цифра становила 1,6 млрд. У свою чергу, оборот становить 7,29 млрд. доларів - на 23% вище, ніж у той же період у 2009 році.
Основними джерелами прибутку стали реклама й, звичайно, нові сфери діяльності Google: операційна система Android для мобільних телефонів.
Генеральний директор компанії Ерік Шмідт назвав минулий квартал чудовим. «Наш основний бізнес зростав дуже успішно, й нові напрямки - зокрема, експонування (реклама) та мобільна сфера - продовжували набирати обороти, - зазначив він. - Рухаючись уперед, ми зберігаємо прихильність до агресивних інвестицій як у наших людей, так і в наші продукти, реалізовуючи в такий спосіб план інновацій».
Оприлюднені в липні показники діяльності Google за другий квартал виявилися нижчими, ніж уважали експерти з Уолл-стріт, і дехто став висловлювати досить песимістичні прогнози про долю величезних сум грошей, які компанія вкладає в інвестиції. Проте в третьому кварталі ці інвестиції продовжували зростати: операційні витрати за три місяці досягли 2,2 млрд. доларів - у порівнянні з 1,6 млрд. рік тому.
Однак і цього разу витрати більш ніж повністю компенсовано зростанням обороту й прибутку.
За даними керівництва Google, за минулі три місяці кількість користувачів інтернету, які обирали їхню рекламу, збільшилася на 16% у порівнянні з третім кварталом минулого року, й зараз гігант бере з рекламодавців більше, ніж раніше.