У єгипетському Шарм-еш-Шейху затримано літак «Уральських авіаліній» з російськими туристами на борту через заявку іноземного лізингодавця. Про це пише Росбалт.
Повітряне судно мало пролетіти над територією Кіпру.
«Лізингодавець подав заявку в єгипетську авіаційну владу, щоб вона зупинила цей літак, і Євроконтроль (Європейська організація з безпеки повітряної навігації) не видає дозвіл на проліт своєї зони, щоб вони повернулися», — повідомляє джерело, знайоме із ситуацією.
Тим часом «Уральські авіалінії» повідомили, що з 14 березня польотну програму до Єгипту буде скасовано. Як оптимістично попереджають росіян у цій авіакомпанії, обмеження продовжаться як мінімум до 20 травня 2022 року. Виняток становитимуть лише іноземні громадяни, які повертаються до своєї країни проживання.
Нагадаємо, Росія зупинила всі рейси за кордон з 6 березня і всі рейси з-за кордону до РФ - з 8 березня.
Згідно з пакетом санкцій, введених Євросоюзом проти РФ через вторгнення в Україну, постачання до Росії цивільних літаків іноземного виробництва та запчастин до них перебувають під забороною. Лізинговим компаніям заборонено укладати нові контракти з російськими компаніями та необхідно розірвати чинні протягом 30 днів.
ZN.UA писала, що означають для РФ транспортні санкції. Про це розповів ексміністр оборони Анатолій Гриценко.
Євросоюз, а також США, Канада та інші виробники літаків заборонили передачу Росії технологій, обладнання, запасних частин для авіації та космічної галузі. Також заборонено надання Росії послуг зі страхування та перестрахування авіаційних перельотів. Крім того, для Росії закрито небо Європростору, США, Канади – для літаків російських компаній, російських власників, які контролюють компаніъ росіян.
Оскільки 70% авіаційного парку Росії — це літаки зарубіжного виробництва (Аеробуси, Боїнги), більшість із яких використовуються на умовах лізингу, це означає майже повний колапс системи авіаперевезень.
Закордон із Росії не зможе вилетіти майже ніхто. Більшість польотів усередині країни також буде скасовано. Бо літаки західного виробництва не літатимуть через неможливість страхування перельотів, відсутність запчастин та вищезазначені заборони на перельоти.
Літаки в лізингу будуть відкликані із Росії їхнім закордонними власниками. Якщо Росія їх не віддасть, як це колись робив Іран, нарветься на ще більші проблеми, у т.ч. суди та арешти російської власності за кордоном.
На літаках російського виробництва, всередині країни, якщо власниками є російські компанії, вони ще зможуть літати, але переважна більшість рейсів буде скасовано. Це відчують мільйони росіян, яким доведеться скасувати плани закордонного відпочинку та бізнес-перельотів.
Росіянам належить пізнати дзен багатоденних переїздів з одного кінця Росії в інший, насолоджуючись сервісом і якістю російських залізниць, геть-чисто забувши про авіаперельоти.