На думку деяких учасників ринку, рішення Кабміну про передачу Нафтогазу близько 170 заправок Glusco не зможе вплинути на зниження ціни на паливо. Про це заявив заступник директора НТЦ "Психея" Геннадій Рябцев виданню "Фокус".
Державної мережі АЗС не буде
Експерт вважає, що поки що у статуті "Нафтогазу" не буде відповідних змін і не з'явиться спостережна рада та ще низка перетворень – мови про державну мережу йти не може. Тобто на базі Glusco жодної державної мережі заправок створено не створено.
"Група "Нафтогаз" – комерційна компанія, єдина мета якої за статутом – отримання прибутку для акціонера. Якщо якимось дивним чином керівництво Glusco погодиться без суду передати корпоративні права або управління ними "Нафтогазу", то просто на ринку з'явиться ще один учасник", – додав експерт.
Як рішення Кабміну позначиться на цінах
Для державної мережі, яку "Нафтогазу" дали завдання створити, компанія зможе закуповувати бензин за вигіднішою ціною за рахунок опту. Плюс, за словами глареда видання "Нафторинок" Олександра Сиренка, НАК має перевагу у вигляді значного фінансового ресурсу.
Це означає, що "Нафтогаз" може забронювати танкер із пальним у 30 тис. тонн і додати до ціни лише два долари на тонну, умовно. Тож якщо національна мережа АЗС запрацює, ціни на пальне там справді можуть бути нижчими, ніж на інших заправках.
Проте за нинішніх умов літр бензину А-95 не може коштувати менше 40 гривень за літр.
Нагадаємо, 13 травня прем'єр-міністр Денис Шмігаль заявив про рішення Кабінету Міністрів передати 172 заправки компанії Glusco , що пов'язується з Віктором Медведчуком , в управління державної компанії НАК "Нафтогаз України".