Новий гендиректор "Борисполя" обіцяє зробити аеропорт "комфортним для пасажирів"

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
© Андрій Товстиженко, DT.UA
"Дикість", що сьогодні в "Борисполі" пасажирів "смикають за рукав, пропонуючи сумнівні і дорогі послуги доставки в місто".

В аеропорту "Бориспіль" мають намір створити спеціальну службу, головним завданням якої буде поліпшення ситуації з перевезенням пасажирів, у тому числі, таксі та автобусами. Про це в інтерв'ю ZN.UA повідомив новий директор (з приставкою в.о.) аеропорту Євген Дихне.

"Головний принцип розвитку аеропорту - зробити його комфортним для пасажира", - говорить він.

Наприклад, одне з перших питань, яке потребує вирішення, за його словами - це ситуація з підвезенням пасажирів автотранспортом - таксі, автобусами. За словами Дихне, це "дикість", що сьогодні в "Борисполі" пасажирів "смикають за рукав, пропонуючи сумнівні і дорогі послуги доставки в місто".

Він повідомив, що, ймовірно, "Борисполю" доведеться відмовитися від окремої служби таксі аеропорту, яким було SkyTaxi, натомість дати можливість працювати відразу кільком перевізникам, ввівши для них єдині жорсткі вимоги.

"Будемо вирішувати проблему поетапно. Для початку приведемо в порядок службу "скай таксі", - повідомив новий керівник "Борисполя". - Економічний аналіз показує: окрема служба таксі аеропорту не потрібна. Машини, що були куплені під Євро, варто просто продати, а в аеропорт завести відразу кількох перевізників, які б відповідали нехай жорстким, але єдиними вимогами".

"Перевезення в аеропорт завжди були привабливим бізнесом. Його треба просто відкрити і чітко контролювати... Думаю, що найближчим часом в аеропорту буде створена спеціальна служба, яка врегулює технічні і технологічні моменти роботи як таксі, так і іншого транспорту, включаючи приміські автобуси", - повідомив він.

Нагадаємо, державна служба Skytaxi - підрозділ аеропорту, набуте напередодні Євро-2012 - була розпущена ще в квітні нинішнього року. Її штат складав 220 осіб. Офіційна причина розпуску служби - збитковість. Коли оберуть нового офіційного перевізника на відкритому конкурсі, поки невідомо).

Ще однією проблемою, яка потребує вирішення, Дихне називає питання будівництва парковки біля терміналу D: "Наскільки я вивчив питання, у нас великі проблеми з підрядником, якому вже виплачений значний аванс. Підряднику і сьогодні виплачуються гроші. Але гроші вже витрачені, а робота стоїть".

Також він зазначив проблеми з харчуванням пасажирів або обробкою їх багажу.

Що стосується долі "Повітряного експреса", то, за словами Дихне, "це перспектива", оскільки зараз їм ніхто не займається, хоча проект "дуже потрібний".

Докладніше читайте в інтерв'ю ZN.UA з Євгеном Дихне "Бориспіль" буде конкурентним" в свіжому номері "Дзеркала тижня. Україна".!zn

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі