За період квітень - червень поточного року Нацбанк отримав 9 423 звернення і скарги від клієнтів банків на фінустанови. У порівнянні з першим кварталом, кількість звернень і жалом трохи зменшилася. Про це повідомляється на сайті регулятора.
Для порівняння, в першому кварталі в НБУ надійшло від громадян 9 685 звернень і скарг.
Відзначається, що найчастіше громадяни звертаються в НБУ по телефону через контакт-центр. Кількість дзвінків в другому кварталі зросла на 9,5% - до 6 104 (в першому кварталі - 5 575). Велика частина дзвінків була пов'язана з бажанням громадян отримати роз'яснення, що стосуються карантинних обмежень.
Кількість письмових звернень у другому кварталі збільшилася на 2% і склала 2 320 (в першому кварталі становило 2 272).
Майже третина звернень щодо банків (623 скарги) мали ознаки порушення прав клієнтів.
Три ключові теми звернень громадян у другому кварталі:
- умови кредитних канікул (270 письмових звернень та 430 дзвінків);
- правомірність жорстких дій банків при стягненні кредитної заборгованості (268 письмових звернень та 382 дзвінка);
- складності при знятті валюти з депозиту (58 письмових звернень та 77 дзвінків).
Повідомлялося, що українці в першому кварталі в півтора рази частіше, ніж у попередньому кварталі, зверталися в Нацбанк зі скаргами на фінпослуги. НБУ обробив 9685 звернень. Кількість дзвінків на гарячу лінію виросло в два з половиною рази і досягло 5600. В основному питали про дефіцит готівкової валюти в касах банків, кредитні канікули, платіжні картки та онлайн-операціях.