Відповідний проект змін до Положення про порядок ведення реєстру аудиторських фірм, які мають право на проведення аудиторських перевірок банків, Нацбанк оприлюднив на своєму сайті.
Згідно йому, число вимог до документів, які подаються для включення до реєстру, збільшено з 11-ти до 16-ти.
Претендент, зокрема, повинен буде надати штатний розпис аудиторської фірми; інформацію про кваліфікації керівника, аудиторів аудиторської фірми і досвід надання аудиторських послуг банкам; сертифікати від міжнародних організацій, що підтверджують кваліфікацію у сфері МСФЗ не менше двох працівників; а також підтвердження щорічного навчання аудиторів за програмою Аудиторської палати України.
Крім того, Нацбанк хоче знати інформацію про надання аудиторських послуг банкам з поданням копій таких договорів за останні два роки.
Іншою зміною є збільшення мінімального числа аудиторів, які мають сертифікати аудитора банків, з двох до п'яти, і подача додатково документів про підвищення кваліфікації у сфері бухгалтерського обліку та аудиту ще не менше п'яти інших штатних працівників аудиторської фірми, які залучаються до виконання завдань з аудиту.
Проект також передбачає подання документа, що підтверджує право власності або право користування на термін не менше одного року приміщенням, яке буде використовуватися для здійснення аудиторської діяльності, та інформацію про орендодавця.
Ще одна нова вимога в документі - відомості про наявність комп'ютерної техніки, програмного забезпечення, комунікаційних засобів та інших технічних умов, що забезпечують якісне проведення аудиторської перевірки банків.
Нагадаємо, що Нацбанк позбавив PwC права проводити аудиторські перевірки банків.
Також повідомлялося, що Нацбанк вніс зміни до порядку ведення Реєстру аудиторських фірм.