"Особливо постраждає гірничо-металургійний комплекс, на який припадає 45% вантажних перевезень УЗ, а також майже чверть експорту і промвиробництва. Також серйозно будуть страждати аграрії. Потенційний виграш державного монополіста "Укрзалізниці" буде повністю знівельовано і перевершено негативними макроефектами – падінням експорту, погіршенням платіжного балансу, ослабленням гривні та зростанням інфляції", - сказав він "UAprom".
На думку депутата, негатив на собі відчує кожна людина в країні – хтось за цінами у магазинах і знеціненні гривні, хтось - втративши робоче місце.
"Промисловість сьогодні потрібно всебічно підтримувати, в тому числі шляхом стримування енергетичних і залізничних тарифів", - додати Галасюк.
Відповідаючи на питання про те, що для вирішення всіх стратегічних проблем УЗ потрібен трильйон гривень та 30 років (про що нещодавно заявив топ-менеджмент компанії), депутат зазначив, що подібні заяви звучать дуже дивно.
"Минулого року вартість вантажних залізничних перевезень зросла більш ніж на 40%. "Укрзалізниця" зібрала додаткові мільярди з промисловості, аграріїв та інших промспоживачів. Зобов'язувалися замовляти вітчизняні вагони з українського ж металу. Але, за наявною у мене інформацією, річний план капітальних інвестицій в цьому році поки виконано менше ніж на 20% (за перше півріччя інвестовано 3,5 млрд грн з запланованих 18,4 млрд грн)", - заявив депутат.
За словами Галасюка, навіть піднімаючи тарифи для промвиробників, підприємство ніяк не може вирішити проблему з перевезеннями, в тому числі з дефіцитом локомотивів і вагонів.
"Очевидно, не кошти або тариф сьогодні є "вузьким місцем" УЗ. Потрібно шукати резерви, переходити на стратегічний, а не ситуативний менеджмент, налагоджувати державно-приватне партнерство", - констатував глава промислового комітету.
Нагадаємо, раніше фінансовий директор УЗ Андрій Рязанцев заявив про те, що рівень економічно справедливого тарифу на перевезення вантажів залізничним транспортом повинен бути в три рази більшим діючого, а без підвищення тарифів неможливо очікувати суттєвих позитивних змін у розвитку залізничних перевезень.