Як пише "Мінпром", Біленький нагадав, що підвищення вантажних тарифів з 31 жовтня 2017 року на 15% обійшлося бізнесу в 6,5 млрд грн. додаткових витрат на рік і ще стільки ж бізнес заплатив в результаті проведеної дерегуляції вагонної складової.
"Крім того, зараз обговорюється проект наказу Мінінфраструктури, який дозволить "Укрзалізниці" підняти ще ставки на подачу порожніх вагонів. Це буде для бізнесу ще додаткова втрата 5 млрд грн. 6,5, 6,5 і 5 – вже 18 млрд грн.", – сказав Біленький.
Голова ФМУ звернув увагу і на інші ініціативи залізниці з прихованого підвищення тарифів.
"Там так званий коефіцієнт Т-додатковий, який визначає час на документальне оформлення порожніх вагонів. Зараз підприємства платять, вантажоперевізники, за одну добу. "Укрзалізниця" хоче, щоб вони платили за дві. Це ще 1,2 млрд грн. Тому все разом буде близько 20 млрд грн.", – зазначив він.
"І ще нас чекає, ми в цьому впевнені, вже на початку осені нове безпосереднє підвищення тарифів. У нас традиційно "Укрзалізниця" восени намагається підвищити тарифи. Жодна промисловість таке навантаження витримати не може", – резюмував С. Біленький.
Як повідомлялося, вчора керівники профільних промислових асоціацій звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням дати відповідні доручення Міністерству інфраструктури та Укрзалізниці щодо відкликання та скасування проекту наказу міністерства "Про внесення змін до коефіцієнти, які використовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів".