Бізнесмен Дмитро Фірташ справді веде переговори з російською ТНК-ВР про купівлю Лисичанського НПЗ (нафтопереробний завод, "ЛИНІК").
Інформацію про це підтвердив губернатор Луганської області Володимир Пристюк в інтерв'ю офіційному виданню Луганської облдержадміністрації (ОДА) газеті "Наша газета", опублікованому на офіційному сайті ОДА.
"Коли йде дуже специфічний процес (переговори про продаж Лисичанського НПЗ - ред.), не хотілося б робити якихось необачних кроків, здатних надалі негативно вплинути на цей процес. Можу сказати тільки те, що Фірташ - один із тих, хто бере участь в цьому процесі", - повідомив глава Луганської ОДА.
За його словами, зараз робиться "все можливе, щоб найближчим часом було визначено нового власника" ЛИНІКа. Зокрема, в переговорах бере участь Кабінет міністрів, і сам прем'єр-міністр Микола Азаров "серйозно займається цим питанням".
"Найближчим часом це питання буде вирішено, і ви, безумовно, про це дізнаєтеся", - повідомив Пристюк.
В уряду немає бачення подальшої долі нафтопереробки в Україні, - директор ТНК-ВР
Нагадаємо, що раніше в Луганській ОДА повідомили, що два великих інвестори зацікавлені в придбанні ЛИНІКа. Тоді ж Пристюк спрогнозував, що найближчим часом завод змінить власника і в середині серпня приступить до відновлення виробництва.
Нагадаємо, в березні поточного року ТНК-ВР зупинила Лисичанський НПЗ, заявивши про збитковість переробки нафти.
На думку експертів та учасників ринку, неконкурентоспроможність «Линік» викликана як об'єктивними, так і суб'єктивними факторами. Серед перших - несприятлива ситуація в нафтопереробному секторі по всьому світу, викликана спекулятивної дорожнечею нафти і низькою вартістю нафтопродуктів через погану економічну ситуацію в Європі і США. У зв'язку з цим багато НПЗ за підсумками останніх років фіксують збитки, не менше 150 НПЗ після кризи були змушені закритися або перепрофілюватися в нафтобази.
Варто зазначити, що останнім часом Лисичанський НПЗ практично не працював на український ринок. Всі обсяги нафтопродуктів йшли назад до Росії. Однак і ця так звана толінгова система стала невигідною після чергового підвищення Росією мита на експорт нафти. !zn
Читайте також:
Хто платить за «дешевий» бензин?
ТНК-ВР прогнозує подорожчання бензину в зв'язку з закриттям Лисичанського НПЗ
Ціни на паливо змусили українців у 2011 році істотно знизити його споживання
Нова ініціатива Бойка з пільг на нафту обернеться втратою 1,3 млрд грн