За листопад місяць середня вартість автогазу в роздробі зросла на 30%, до нового рівня - 36,74 грн. Про це пише галузеве видання еnkorr із посиланням на дані "Консалтингової групи "А-95".
Найбільше зросла ціна у мережі "Авіас", додавши в ціні 11,44 грн (39,96 грн/л), найменше - в полтавських мережах "Автотранс" і BVS – на 5 грн (32,98 грн/л і 32,99 грн/л відповідно).
Наразі вартість палива в мережі "Привату" найбільша в країні. Як раніше повідомлялося, у другій половині листопада в мережі суттєво погіршилася ситуація з постачанням газу. Такий рівень ціни на стелі збільшив відтік власників ГБО, що дало змогу мережі, на тлі проблем із постачанням ресурсу, виконувати свої зобов’язання перед корпоративними клієнтами.
У національних мережах ціна збільшилась на 8,37 грн, до 36,65 грн/л. Автогаз на станціях ОККО і WOG здорожчав на 7,65 грн і 7,63 грн, до 36,64 грн/л і 36,61 грн/л відповідно. На АЗК мережі SOCAR цей вид пального здорожчав на 7,75 грн – до 36,74 грн/л.
У державній мережі "Укрнафта" газ додав у ціні 9 грн. А ось на АЗК AMIC пропан-бутанове пальне здорожчало на 8,49 грн, до 36,78 грн/л.
У мережах дискаунт-сегменту середня вартість автогазу збільшилась на 8,05 грн, до 36,01 грн/л. Наприклад, на АЗК "БРСМ-Нафта" середня ціна за місяць зросла на 7,75 грн, до 35,15 грн/л, на "Авантаж 7" – на 8 грн, до 34,45 грн/л.
Представник середнього цінового сегменту – столична мережа АЗК KLO – за цей період додала на стелу 8,1 грн, і тепер автогаз у цій мережі коштує 36,49 грн/л. В інших мережах цінники на стелі додали 7,5-9 грн/л.
Значне здорожчання газу в роздробі викликано зростанням ціни на ресурс у гурті. Проблеми з постачаннями імпортного пального призвели до виникнення ажіотажного попиту на газ внутрішнього виробництва. Протягом листопада газ у гурті в середньому здорожчав на 12 160 грн/т, це еквівалентно 6,57 грн/л.
Зі слів учасників ринку, наразі попит на газ у роздробі знижується. Головною причиною оператори вважають високі ціни на ресурс.
Як писало ZN.UA, бізнес шукає варіанти постачання нафтопродуктів з-за кордону, незважаючи на блокаду кордону з Польщею. Про те, що вигадали підприємці і як це вплинуло на ринок, розповідають Сергій Куюн та Наталія Курган у статті «Польський іспит для українського паливного ринку».