За даними інформагентства, навколо міністерства та монополіста утворилися справжні баталії. Нардеп Дубінський заявив, що буцімто ДБР навіть відкрила кримінальне провадження проти чиновників міністерства інфраструктури. Та у відомстві цьому не надто довіряють. Націоналізувати "МАУ" з шаленими боргами перед державою, Україна не може. "МАУ" - це приватна авіакомпанія й з кризою мають впоратися її власники, а не українські платники податків. Подібна історія уже була з монополістом "Аеросвітом", яка стала банкротом – йдеться в публікації.
Міністр інфраструктури Владислав Криклій наголошує, коли йшлося про створення національного авіаперевізника, не малося на увазі з приватної авіакомпанії зробити державну. Йдеться про нового авіаперевізника, якого буде створено з нуля.