Чиновник спростував припущення щодо можливої приватизації залізничних об’єктів під прикриттям реформування. «Розповсюджувані інсинуації про приватизацію залізниць не відповідають дійсності», - заявив В.Козак.
За його словами, у процесі реформування буде створено ПАТ «Українські залізниці» з 100% державною власністю, що буде закріплено відповідними законами.
Зокрема, інфраструктура, а це колії, лінії зв’язку, електромережі, інше та земля на якій розташовані об’єкти залізниць не передаватимуться до установчого фонду товариства, а будуть передані на правах господарської діяльності. У зв’язку з цим, наголосив В.Козак, усе вище перераховане майно не може підлягати викупу, приватизації, передаватися під заставу та інше.
В.Козак зазначає, що необхідність зміни системи управління залізничним назріла вже давно. «На сьогодні УЗ створена як регулюючий державний орган, але насправді виконує функції господарського управління. Такий порядок та форма управління не зрозуміла для Європи і для світових фінансових установ, саме тому ми повинні, привести статус УЗ у відповідність до сьогоднішніх економічних умов», - каже він.
Нагадаємо, що країни Європи та колишнього СНД процес трансформації своїх залізниць з метою пристосування під сучасні економічні умови розпочали вже давно. Для прикладу, у Німеччині реформування тривало 20 років, Росія розпочала цей процес у 1999 році, а закінчити планує лише у 2015 році.