Клієнти українських банків відмовляються від відділень при сплаті платежів — дані Приватбанку

Поділитися
Майже 97% платежів клієнти Приватбанку роблять через цифрові канали.

У минулому році майже 97% клієнтів державного Приватбанку сплачували комуналку та інші платежі онлайн через цифрові канали. Про це пише прес-служба банку з посиланням на члена правління Приватбанку з питань роздрібного бізнесу Дмитра Мусієнка.

Він уточнив, що 70% клієнтів у 2022 році робили платежі у смартфоні та мобільному додатку Приват24, ще 18,5% клієнтів у веб версії Приват24.

«За допомогою терміналів самообслуговування Приватбанку роблять платежі 3,7% клієнтів, більше 3% користуються сервісом регулярних платежів, 2% - іншими цифровими сервісами. У відділеннях Приватбанку, за даними статистики 2022 року, платежі здійснюють лише 3,3% клієнтів», - додав він.

Загалом за минулий рік клієнти Приватбанку здійснили через банк понад 670 млн комунальних та інших платежів на загальну суму понад 560 млрд грн.

Повідомлялось, що колишній топменеджер і співвласник Приватбанку та теперішній засновник Monobank Олег Гороховський оскаржує націоналізацію Приватбанку, яка відбулася в грудні 2016 року. 

 

 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі