Комунальне підприємство "Київпастранс" подало в КМДА розрахунки собівартості і планово-розрахункового тарифу на 2013 рік для перегляду встановленого тарифу на послуги наземного транспорту в столиці - трамваїв, тролейбусів, автобусів.
У компанії вважають, що економічно обґрунтованим тарифом на перевезення однієї людини в трамваї і тролейбусі є сума від 2,50 грн, а в автобусі - 3,20 грн, повідомляє РБК-Україна з посиланням на "Київпастранс".
За підрахунками фахівців "Київпастрансу", розрахункова вартість перевезення одного пасажира в міському транспорті становить 2,81 грн, у тому числі в трамваї - 2,51 грн, у тролейбусі - 2,76 грн і в автобусі - 3,20 грн.
Фактична собівартість перевезення одного пасажира в столичному міському транспорті в 2012 році склала 2,16 грн, зокрема в трамваї - 1,94 грн, у тролейбусі - 2,00 грн і в автобусі - 2,65 грн.
У "Київпастрансі" відзначили, що в 2013 році планується перевезти близько 600 млн пасажирів, з яких 396,8 млн - пільговики.
Розрахункова втрата від перевезення пільговиків складе 767,7 млн грн: з пільг, наданих державою, - 594,7 млн грн, міською владою - 173 млн грн. На компенсацію пільгового проїзду окремих категорій громадян КП в 2013 р. передбачено 210,7 млн грн. З державного бюджету передбачено 113,7 млн грн (19,1% від розрахункової потреби), з місцевого бюджету - 97 млн грн (56,1%).
У компанії також повідомили, що щодня послугами громадського електротранспорту столиці користується 1,418 млн пасажирів. Так, тролейбусом користуються 505,6 тис. пасажирів, автобусом - 519,5 тис., трамваєм - 395,3 тис. пасажирів.
Варто зазначити, що чергове повідомлення про необхідність підвищити вартість проїзду в столичному транспорті з'явилося відразу після того, як стало відомо про рішення міської влади скасувати маршрутки в Києві з цілого ряду напрямів.
З 1 березня вже були скасовані усі маршрутні таксі на Лісовому масиві, також планується закрити сім напрямків: на житломасивах "Виноградар", Оболонь, вулиці Бориспільській, на маршрутах станція метро "Святошин" - житловий масив "Борщагівка", вул. Волгоградська - станція метро "Палац спорту", проспект Свободи - станція метро "Лук'янівська".
Начальник Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Євген Водовозов мотивував це тим, що Київ за останні роки значно оновив рухомий склад комунального громадського транспорту. "Це дає можливість припинити необґрунтоване дублювання", - підкреслив Водовозов
При цьому ще 14 лютого голова Київської міськадміністрації Олександр Попов заявив, що проїзд у київському комунальному наземному транспорті повинен коштувати 2 грн 50 копійок - саме така ціна є економічно обгрунтованою.
За його словами, зараз владі, щоб уникнути підвищення вартості проїзду, доводитися дотувати кожну поїздку 1 грн, що в рік складає близько 300-350 млн грн. !zn
Читайте також:
Влада Києва назвала економічно обґрунтований тариф на проїзд у метро: 3 грн
Місцевій владі заборонили купувати імпортний міський транспорт