Київ розраховує отримати кредит на будівництво метро на Троєщину вже у серпні

Поділитися
Київ розраховує отримати кредит на будівництво метро на Троєщину вже у серпні
За словами голови КМДА, Київ подав документи на отримання держгарантій на загальну суму 12 млрд грн, з них 10 млрд грн - на будівництво першої черги метро на Троєщину і Подільського мостового переходу, а також станції метро "Теремки".

Київ розраховує отримати кредит під державні гарантії на будівництво метро на Троєщину у серпні, повідомив голова Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександр Попов.

"Ми подали документи (у Кабмін на отримання держгарантій для залучення кредиту), але там бюрократична процедура: засідає комісія, приймається рішення на рівні уряду, фахівців, міністерств і відомств. Тому зараз цей процес йде на стадії вивчення та затвердження на рівні уряду", - повідомив Попов.

"Попередньо ми знаємо, що проект підтримується політично, є розуміння, що його потрібно реалізовувати, але технологічно його потрібно провести через цю систему", - пояснив він.

За словами голови КМДА, Київ подав документи на отримання держгарантій на загальну суму 12 млрд грн, з них 10 млрд грн - на будівництво першої черги метро на Троєщину і Подільського мостового переходу, а також станції метро "Теремки". Ще 2 млрд грн планується залучити на реалізацію 18 проектів з енергозбереження, зокрема, на реконструкцію Бортницької станції аерації.

На питання про те, коли Київ планує отримати кредит, голова КМДА зазначив, що це залежатиме від уряду та банків.

"Думаю, що в серпні ми вже точно будемо мати остаточний варіант, тому що роботи треба негайно розгортати", - сказав він.

"У чому особливість і значення програми активізації економіки, яку ініціював президент? Дати додатковий стимул для розвитку економіки Києва і України в цілому, тому що вся Програма - 50 млрд дол. інвестицій, це великий інвестиційний обсяг, великий ресурс. Звичайно, це дасть нові робочі місця, нові зарплати, заводи запрацюють. Що раніше це станеться, то краще. Я знаю, що позиція Віктора Федоровича жорстка: якомога швидше запустити всі ці проекти. Тому в серпні, я думаю, ми будемо мати кредит", - зазначив Попов.

За його словами, отримання кредитів на загальну суму держгарантій у розмірі 12 млрд грн може бути розтягнуто на 2-3 роки.

Як повідомлялося, перша черга Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівельна" (на Рибальському острові), "Труханів острів", "Затока Десенка", "Райдужна".

Надалі ця лінія піде на Троєщину уздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" у Жулянах.

Раніше Попов заявив, що Київ має намір при сприянні Внешекономбанку (ВЕБ) Росії залучити кредит на суму $ 700 млн для будівництва першої черги метро на Троєщину.

Заступник голови КМДА Руслан Крамаренко пояснив, що ВЕБ ставить умовою залучення кредиту державні гарантії з боку Кабінету міністрів, і з цього питання КМДА веде консультації з урядом. Він упевнений, що до кінця року кредит буде залучено, а для початку будівництва КМДА просить у Кабінету міністрів додатково 434 млн грн. !zn

Читайте також:

Столична влада показала схему лінії метро на Троєщину (фото)

Росіяни дадуть 1,5 млрд дол. на будівництво метро на Троєщину

Метро на Троєщину у Києві запропонували побудувати за рахунок податку на доходи фізичних осіб

Київська влада знову пообіцяла метро на Троєщину, хоча грошей немає

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі