Кількість скарг щодо дотримання санітарного законодавства зросла у два рази – Рубан

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Кількість скарг щодо дотримання санітарного законодавства зросла у два рази – Рубан © odessa.net.ua
Зросла занепокоєність споживачів щодо особистого здоров‘я та безпеки.

Карантинні вимоги в основному порушують ресторани, гуртожитки та транспорт. Про це розповів начальник головного управління Держпродспоживслужби в місті Києві Олег Рубан в інтерв’ю для ZN.UA.

«У топі порушників наразі перебувають суб’єкти ресторанного бізнесу та оператори ринків. Тут не дотримуються норм соціальної дистанції, подекуди відсутні елементарні засоби дезінфекції у приміщеннях. На другому місці – гуртожитки та місця мешкання працівників різних підприємств. Там фіксуються не тільки порушення, але вже зареєстровані й випадки захворювання на коронавірус через недотримання встановлених вимог. І третє місце – це транспорт. (Він є сферою компетенції «Укртрансбезпеки».) Тут також виявляються й фіксуються чисельні порушення. Нажаль, слід констатувати що у якості підґрунтя більшості зафіксованих порушень виступає суб‘єктивне ставлення до карантину керівництва та адміністрації конкретного закладу, і жодним чином це не пов‘язане з формою організації бізнесу», - сказав він.

За його словами, якщо говорити про порушення у торгівлі, то основною проблемою залишається проведення ярмаркових заходів та вулична торгівля, де досить часто не дотримуються елементарних правил, через відсутність щоденного контролю за цими суб’єктами.

«Останнім часом споживачі дуже занепокоєні питанням особистого здоров‘я та безпеки, тож ми маємо суттєвий приріст (більше ніж у два рази) кількості скарг щодо дотримання санітарного законодавства. Станом на сьогодні до ГУ ДПСС у м. Київ щоденно надходить від 10 до 15 звернень, пов’язаних з порушенням карантину. Топ звернень – це порушення карантинних заходів у освітніх закладах та закладах ресторанного бізнесу. Зокрема, перше місце по кількості скарг займають школи та дитячі дошкільні заклади. Друге місце – ВУЗи, третє – ресторани. Щодня в м. Києві ми відпрацьовуємо такі скарги силами мобільних моніторингових груп.

Загалом, не можу оминути стороною і цікаве власне спостереження щодо впливу карантинних заходів на поведінку споживачів. Намагаючись уникати зайвих загроз для власного життя і здоров‘я, споживачі змушені були опановувати нові канали забезпечення своєї життєдіяльності товарами повсякденного вжитку та іншими необхідними речами через мережу Інтернет. Втім, споживачі не тільки активно купують товари через Інтернет але і переходять на сучасні форми комунікації з ГУ ДПСС у м. Київ. Так, майже 78% скарг споживачів у цьому році надійшли на нашу адресу електронною поштою, в той час як минулого року лише 38% заявників скористалися цією можливістю», - додав він.

Детальніше читайте в інтерв’ю Сергія Следзя з начальником головного управління Держпродспоживслужби в місті Києві Олегом Рубаном - Олег Рубан: «Щоб уникнути проблем, покупець має отримати у продавця: фіскальний чек, технічні характеристики товару, гарантійний талон».

 

 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі