Про це повідомляє Business Insider, додаючи, що сукупні втрати катарського фонду за цей час склали 5,9 мільярдів доларів. При цьому більша частина збитків припадає саме на обвал акцій Volkswagen, оскільки фонд володіє 13% привілейованих і 17% звичайних акцій німецької компанії.
Таким чином, падіння вартості цінних паперів автовиробника з ФРН, коштував Катару 4,8 мільярдів доларів. На додачу, цінні папери Glencore за останній тиждень подешевшали через падіння цін на сировину. Катарський фонд національного добробуту володіє 8,2% акцій Glencore, що принесло йому додаткові збитки в розмірі 1,1 мільярда доларів.
Тим часом, у Німеччині почали розслідування стосовно колишнього глави Volkswagen. Разом з тим, за словами джерела Bloomberg, купівля акцій ABS Volkswagen припинена на час проведення перевірки цих цінних паперів з боку ЄЦБ, яка може завершитися вже цього тижня.
Автомобільний концерн Volkswagen опинився в центрі найбільшого скандалу за всю історію автомобілебудування. Американські регулятори виявили, що німецький автовиробник фальсифікував результати екологічних тестів. У зв'язку з цим Мартін Вінтеркорн, глава Volkswagen, пішов у відставку.
"Volkswagen потребує в новому старті, в тому числі, і в плані кадрів. Я звільняю місце і йду у відставку, щоб розчистити місце для нових людей", - заявив Вінтеркорн.
Як пише видання The Economist, скандал через махінації Volkswagen з тестами на відповідність екологічним стандартам став катастрофою для німецького виробника автомобілів. Акції компанії обвалилися на третину, коли стало відомо, що компанія встановлювала спеціальне обладнання, яке фальсифікував дані під час тестів на викиди.
Активи Volkswagen станом на червень становили 164 млрд євро, що дорівнює положенню американської GMAC шість років тому. І, схоже, німецька компанія дуже залежна від короткострокових боргів і вкладень, які забезпечують їй рефінансування.
У сукупності виробничий і фінансовий сектори Volkswagen обслуговують бонди на 67 млрд євро. Через скандал власники цього боргу можуть, грубо кажучи, почати вимагати виплат протягом наступних 12 місяців. Якщо це відбудеться, у німецької компанії будуть серйозні проблеми, оскільки готівкою в її розпорядженні є лише 33 мільярди євро. Уряду Німеччини доведеться провести значні вливання, щоб підтримати компанію, 20% якої належить федеральній землі Нижня Саксонія.
Раніше видання Newsweek писало, що Volkswagen загрожує економіці Німеччини більше, ніж криза в Греції. В минулому році Volkswagen продала 600 тисяч автомобілів у США. Це принесло компанії близько 6% від глобального доходу в розмірі 9,6 мільярдів доларів. Американський регулятор збирається оштрафувати компанію на 18 мільярдів доларів. Всього на рахунках компанії є 24 мільярди доларів, тож після сплати штрафу їй доведеться провести скорочення.
Німецький уряд також побоюється, що інші автовиробники Daimler і BMW можуть також постраждати від скандалу з Volkswagen. І за кілька днів після початку скандалу так і сталося. Акції BMW впаличерез скандал навколо автопромисловості Німеччини. Хоча в BMW заперечують, що підтасовували результати тестів за допомогою додаткового обладнання, і вимагають від організації пояснень, чому і коли були проведені перевірки їхньої продукції. В цей же час, на торгах у Франкфурті вартість акцій автовиробника впали до 72,05 євро, що на 9,7% менше.