Європейський банк реконструкції і розвитку вперше в історії відносин з Укравтодором включив спеціальний антикорупційний розділ в контракт від 18 грудня по наданню кредиту на 450 млн євро на ремонт траси Київ-Одеса і обходу навколо Львова. Причина - масштаби корупції в президентському «Великому будівництві».
Через дискримінаційні вимоги Укравтодору та практики укрупнення тендерів до мільярдних сум в галузі сформувався картель з шести фірм: «Автомагістраль-Південь», «Онур», «Ростдорстрой», «Автострада», «Техно-Буд-Центр», «Альтком», які поділили між собою 67% всіх підрядів на ремонт і будівництво доріг. В результаті в Україні в 2020 році вартість ремонту доріг збільшилася вдвічі.
В ЄБРР дізналися, що на початку 2020 року деякі співробітники Укравтодору могли сприяти фірмі «Онур» в підміні тендерної пропозиції, щоб вона виграла тендер на ремонт ділянки одеської траси вартістю 65 млн євро. Європейці почали вимагати від керівника Укравтодору, щоб він відсторонив від європейських проектів чотирьох конкретних клерків, і Олександр Кубрак виконав цю вимогу. Але зловживання не припинилися.
Подробиці читайте в тексті Юрія Ніколова "Під омофором Зеленського з Шефір".