Глобальний асортимент товарів скоротився за декілька років на 200%

Поділитися
Глобальний асортимент товарів скоротився за декілька років на 200% © pixabay.com
Навіть Coca-Cola скоротила асортимент у два рази

Бізнес більше ніж вдвічі скоротив асортимент товарів по всьому світу, щоб зосередити споживачів на кращих пропозиціях та оптимізувати прибутки. експерти говорять про тенденцію, що вже охопила найбільших виробників глобального рівня. Глобальні компанії за декілька років стрімко скоротили обсяги асортименту товарів, які пропонують на ринку. Нових товарів у 2023 році від глобальних постачальників продукції можна було побачити не більше 2%. Ще 2019 року такий показник був на рівні 5%, пише АР.

Видання наводить приклад з Coca-Cola. Нещодавно корпорація випускала до 400 різних видів напоїв. “Нещодавно вирішили припинити випуск половини з них, відмовившись від таких брендів, як Tab, Zico, Diet Coke Feisty Cherry, Odwalla”, – уточнює АР.

Навіщо скорочують асортимент продукції провідні торгові марки

Скорочення асортименту пов'язане з необхідністю вірно орієнтувати покупця. Бренди намагаються уникнути розгубленості користувача, який не може визначитись серед купи подібних пропозицій. 

Бум асортименту був пов'язаний раніше з бурхливим розвитком онлайн-магазинів які не звертали уваги на обмеження простору в офлайн-маркетах та перенасичення ринку різноманіттям, яке вже було за межами сприйняття користувачів.

“Під час пандемії скорочення асортименту тільки прискорилося, коли компанії зосереджувалися на предметах першої необхідності, намагаючись подолати проблеми в ланцюжками постачання. Але навіть після пандемії, коли товари знову почали вільно переміщуватись, багато компаній вирішили, що менше – це краще, і виправдовували обмежений вибір тим, що покупці не хочуть мати такий великий вибір”, – пише АР.

Крім того, для виробників звуження асортименту завжди вигідніше, ніж його збільшення, адже в такому випадку уцінка чи утилізація нереалізованих залишків скорочується.

Які товари найбільше скоротили асортимент

Глобальні гравці на ринку товарів широкого вжитку у 2023 році створили нових товарів не 2% у таких категоріях:

  • косметика;
  • взуття;
  • гаджети;
  • іграшки.

На думку опитаного виданням експерта, пандемія стала стимулом для переоцінки рівня пропонованого асортименту і відновлення управління прибутком, який є збалансованим із можливостями покупців та виробників.

Нещодавно стало відомо, що Китай поступився Мексиці в лідерстві щодо імпорту товарів до Сполучених Штатів. У грошовому вимірі імпорт з Мексики в США виріс майже на 5% з 2022 по 2023 рік, до більш ніж 475 млрд доларів. Водночас обсяг китайського імпорту впав на 20%, до 427 млрд доларів.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі