Країни «Великої сімки» підтримують встановлення Євросоюзом граничної ціни на експорт російського дизельного пального на рівні від 100 до 110 доларів за барель, пише Bloomberg з посиланням на офіційного представника G7. Вказано, що встановленням такої ціни США та їхні союзники намагаються уникнути серйозних зривів на ринку.
У виданні зазначили, що, імовірно, G7 все ж надасть перевагу вищій ціні через занепокоєння, що надто низький рівень створює ризики стрибка цін або збоїв у постачанні Європі дизеля. Однак «Велика сімка» може погодитись і на 100 дол. за барель.
Вказано, що зараз дискусію продовжуються. Але сторони оптимістично налаштовані щодо досягнення угоди до того, як заборона ЄС на імпорт набуде чинності. Остання має почати діяти з 5 лютого.
За словами представника G7, останнім часом російське дизельне пальне продається за ціною від 115 до 120 доларів за барель.
Євросоюз, який обговорює рівень цін найближчими днями, має досягти одностайної згоди, щоб встановити ліміт. Механізм функціонуватиме шляхом заборони компаніям ЄС надавати страхові та фінансові послуги для транспортування російського палива, якщо воно не продається нижче рівня верхньої ціни. Він має дві цілі: обмежити доходи Росії та не порушити світові енергетичні ринки.
Раніше повідомлялося, що заступник міністра фінансів США Воллі Адейомо заявив про перегляд у березні 2023 року «стелі» цін на сиру російську нафту. Вказано, що Це дозволить коаліції врахувати зміни на світових ринках.