ФДМ планує змінити склад наглядової ради "Луганськтепловозу"

14 сiчня, 2011, 12:24 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Фонд держмайна України планує на зборах акціонерів холдингової компанії "Луганськтепловоз", що призначені на 26 листопада, ініціювати зміну складу наглядової ради. Про це 22 листопада повідомив журналістам голова ФДМ Олександр Рябченко.

Фонд держмайна України планує на зборах акціонерів холдингової компанії "Луганськтепловоз", що призначені на 26 листопада, ініціювати зміну складу наглядової ради. Про це 22 листопада повідомив журналістам голова ФДМ Олександр Рябченко. Водночас чиновник зазначив, що не бачить причин для звільнення голови правління холдингу, "але це рішення має приймати уряд". Рябченко нагадав, що на  даний час 76% акцій "Луганськтепловозу" знаходиться у власності держави. До порядку денного зборів майбутнього акціонерів внесені питання заміни правління одноосібним виконавчим органом - генеральний директор, а також про відкликання/обрання наглядової ради і ревізійної комісії, про розподіл прибутку (або порядок погашення збитків) за 2007-2009 роки, затвердження нормативів розподілу прибутку за 2010 рік, а також питання реорганізації товариства відповідно до нового законодавства. НС компанії складається з шести членів і голови, в тому числі трьох представників російського "Трансмашхолдингу", а також глави українського представництва ТМХ Олега Волошинського. Очолює наглядову раду ХК "Луганськтепловоз" генеральний директор ТОВ "Український промислово-транспортний союз" Олександр Сарбаш. Нагадаємо, ЗАТ "УК 'Брянський машинобудівний завод'" (входить до складу найбільшого російського виробника залізничного рухомого складу - "Трансмашхолдингу") виграло відкритий конкурс з продажу 76% акцій "Луганськтепловозу" 15 червня 2010 року, запропонувавши за пакет 410 млн грн при стартовій ціною 400 млн грн. Водночас кошти за пакет так і не були перераховані покупцем, що призвело  до судового рішення про розірвання договору купівлі-продажу. Раніше, в 2007 році, ФДМ вже визнавав КК БМЗ переможцем такого ж відкритого конкурсу. Тоді російська компанія заплатила за пакет 292,505 мільйона гривень при стартовій ціні 292 мільйони гривень. Проте українські ВАТ «Дніпровагонмаш» (основний акціонер - група «ТАС») і ВАТ «Марганецький ГЗК» (контролюється групою «Приват»), не допущені до конкурсу, домоглися судових рішень про недійсність договору купівлі-продажу. У листопаді 2009 року пакет акцій був списаний з рахунку КК БМЗ і повернутий на рахунок ФДМ. "Луганськтепловоз" випускає магістральні і маневрові тепловози, дизель-і електропоїзди, трамваї, поворотні кола, запчастини для залізничного транспорту. Основні замовники - "Укрзалізниця" і Російські залізниці. У січні-вересні компанія скоротила чистий збиток майже в шість разів у порівнянні з тим же періодом 2009 року - до 20,9 млн грн та збільшила чистий дохід від реалізації продукції на 33,7% - до 541 540 000 грн. За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК