Для переходу до іншого оператора спочатку потрібно переконатися, що номер зареєстрований на вас. Для цього треба зателефонувати своєму операторові або прийти в його офіційний магазин. Працівники магазину або call-центру скажуть вам, чи зареєстрований номер на вас. Якщо так - сміливо починайте процедуру перенесення номера. Якщо номер не зареєстрований, слід пройти процедуру реєстрації в поточного оператора. Для цього треба зайти у свій особистий кабінет на сайті вашого оператора, перевірити його статус (зареєстрований чи ні) і, за необхідності, заповнити заявку, завіривши її електронно-цифровим підписом (ЕЦП). Зареєструвати номер також можна в будь-якому фірмовому магазині вашого поточного оператора, надавши будь-який документ, що засвідчує вашу особу. Згодиться не тільки паспорт, а й, наприклад, права водія чи реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН).
Про це у своїй статті для DT.UA пише Герман Богапов. За його словами, далі треба подати заявку на перенесення номера до нового оператора. Це можна зробити онлайн на сайті оператора або теж у фірмовому магазині. Щойно оператор, якого ви залишаєте, дасть згоду на перенесення вашого номера, ви зможете прийти в найближчий фірмовий магазин свого нового оператора і отримати нову SIM -карту, на яку буде автоматично перенесений ваш попередній номер.
"Що стосується термінів, то (після надходження заяви) оператор, до якого йде абонент, упродовж восьми робочих годин має розглянути її й повідомити про це оператора, від якого абонент іде, а також адміністратора ЦБД. Упродовж наступних восьми робочих годин оператор, від якого йде абонент, має прийняти рішення про початок процедури. Далі починається процес ідентифікації абонента і безпосередньо сама процедура. Послуга MNP буде платною для абонента, суму встановлюватиме оператор, який приймає. Але в його інтересах - щоб плата за перехід була символічною. Доки процес не завершено, послуги абонентові надає його попередній оператор. Очікується, що процес перенесення номера має відбуватися впродовж трьох робочих днів з часу реєстрації заяви, - зазначає експерт. - Поточний оператор може відмовити в перенесенні, якщо номер не зареєстрований або зареєстрований на іншу людину, в заявці на перенесення подано неповні або недостовірні дані, надання послуг було зупинене з причин, передбачених законодавством (шахрайство тощо). А ще - в перенесенні може відмовити система, якщо після останнього перенесення абонентського номера не минуло 30 днів або ж абонент подав заявки на перенесення номера кільком операторам зразу".
Детальніше про впровадження MNP читайте у статті Германа Богапова "Нестерпна переносимість" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".