Експерт розповідає, як змінити мобільного оператора зі збереженням номера

13 квiтня, 2019, 19:45 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Поточний оператор може відмовити в перенесенні, якщо номер не зареєстрований чи зареєстрований на іншу людину, або в заявці на перенесення подані неповні або недостовірні дані.

Експерт розповідає, як змінити мобільного оператора зі збереженням номера

Для переходу до іншого оператора спочатку потрібно переконатися, що номер зареєстрований на вас. Для цього треба зателефонувати своєму операторові або прийти в його офіційний магазин. Працівники магазину або call-центру скажуть вам, чи зареєстрований номер на вас. Якщо так - сміливо починайте процедуру перенесення номера. Якщо номер не зареєстрований, слід пройти процедуру реєстрації в поточного оператора. Для цього треба зайти у свій особистий кабінет на сайті вашого оператора, перевірити його статус (зареєстрований чи ні) і, за необхідності, заповнити заявку, завіривши її електронно-цифровим підписом (ЕЦП). Зареєструвати номер також можна в будь-якому фірмовому магазині вашого поточного оператора, надавши будь-який документ, що засвідчує вашу особу. Згодиться не тільки паспорт, а й, наприклад, права водія чи реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН).

Про це у своїй статті для DT.UA пише Герман Богапов. За його словами, далі треба подати заявку на перенесення номера до нового оператора. Це можна зробити онлайн на сайті оператора або теж у фірмовому магазині. Щойно оператор, якого ви залишаєте, дасть згоду на перенесення вашого номера, ви зможете прийти в найближчий фірмовий магазин свого нового оператора і отримати нову SIM -карту, на яку буде автоматично перенесений ваш попередній номер.

"Що стосується термінів, то (після надходження заяви) оператор, до якого йде абонент, упродовж восьми робочих годин має розглянути її й повідомити про це оператора, від якого абонент іде, а також адміністратора ЦБД. Упродовж наступних восьми робочих годин оператор, від якого йде абонент, має прийняти рішення про початок процедури. Далі починається процес ідентифікації абонента і безпосередньо сама процедура. Послуга MNP буде платною для абонента, суму встановлюватиме оператор, який приймає. Але в його інтересах - щоб плата за перехід була символічною. Доки процес не завершено, послуги абонентові надає його попередній оператор. Очікується, що процес перенесення номера має відбуватися впродовж трьох робочих днів з часу реєстрації заяви, - зазначає експерт. - Поточний оператор може відмовити в перенесенні, якщо номер не зареєстрований або зареєстрований на іншу людину, в заявці на перенесення подано неповні або недостовірні дані, надання послуг було зупинене з причин, передбачених законодавством (шахрайство тощо). А ще - в перенесенні може відмовити система, якщо після останнього перенесення абонентського номера не минуло 30 днів або ж абонент подав заявки на перенесення номера кільком операторам зразу".

Детальніше про впровадження MNP читайте у статті Германа Богапова "Нестерпна переносимість" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

По матерiалам: DT.UA / Підготував/ла : Герман Богапов
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК