Експерт пояснив, чому зсунулися у часі прогнози щодо подолання дефіциту палива

20 червня, 2022, 15:12 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Ворог нищить виробництва, нафтобази, транспортні шляхи.

Експерт пояснив, чому зсунулися у часі прогнози щодо подолання дефіциту палива

У суботу, 18 червня, відбулася велика атака росіян на інфраструктуру постачання нафтопродуктів. Про це розповів директор консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн.

За його словами, російські окупанти вчергове випустили залп ракет по нафтопереробному заводу у Кременчуці. Того ж дня сталися обстріли градами Шебелинського ГПЗ, а також міні-НПЗ в селищі Губиниха, Новомосковського району на Дніпропетровщині. Крім того, за інформацією експерта, росіяни обстріляли ще й непрацюючий Лисичанський НПЗ.

Крім бойових дій в Україні, є і різні перешкоди в Європі, звідки везуться ресурси.

Куюн каже, що прогнозувати, коли в країні з'явиться пальне за таких обставин неможливо. Під час воєнного стану дуже важко щось гарантувати.

"Ворог нищить виробництва, нафтобази, транспортні шляхи. На тому ж "мініку" в Губинисі виробляли бензин у досить непоганих обсягах як для регіонального масштабу. Тепер ці ресурси треба чимось замінити, а з імпортом бензину маємо складнощі", – зауважив експерт.

Він додав, що відновлювати ці та інші НПЗ по Україні, будувати міні-НПЗ немає сенсу, адже окупанти руйнують абсолютно всі потужності без жодної логіки.

"Російські ракети долітають до Львова з Франківськом не гірше за Кременчук із Києвом. Який сенс їх відновлювати в таких умовах?" – зазначив Куюн.

На думку експерта, єдиний вихід з цієї ситуації - це тотальна економія пального.

"Що може зробити кожен? Економити пальне. Чим більше відкривається заправок з пальним, тим більше машин на дорогах. Тому зростання постачання не дуже й помітно. Нема пального – сиди вдома. Головне, що воно є у військових, муніципалітетів, бізнесу, на них тримається країна", – пояснив Куюн.

За його словами, якщо водії без особливих потреб зменшать споживання пального це, як мінімум, дозволить отримати ресурс тим, кому він дійсно потрібен. А як максимум, це дозволить державі створити запас та зменшити імпорт.

Нагадаємо,  міністр інфраструктури Олександр Кубраков заявив в інтерв’ю Financial Times, що проблема з дефіцитом пального зникне в Україні до осені. Це можливо тільки після укладення нових контрактів з постачальниками.

Раніше експерти називали червень-липень можливим періодом вирішення проблеми з нестачею пального.

Related video

 

За матеріалами: Сергій Куюн / Підготував/ла : Лія Ільченко
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК
}