До яких курортів українці зможуть доїхати нормальними дорогами вже у 2022 році

Поділитися
До яких курортів українці зможуть доїхати нормальними дорогами вже у 2022 році © InfoCar.ua
Загалом плани Укравтодору на цей рік містять ремонт 5500 км доріг та понад 200 мостів.

У 2022 році корпорація "Укравтодор" планує відремонтувати 5,5 тисячі кілометрів доріг та понад 200 мостів, і, зокрема, – забезпечити нормальні дороги до українських курортів. Про це повідомив заступник голови "Укравтодору" Андрій Івко, говорячи про плани реалізації програми президента Володимира Зеленського "Велике будівництво" у дорожній сфері на 2022 рік, в інтерв'ю Forbes.

"Відремонтуємо до туристичних магнітів. Наприклад, до заповідника "Асканія-Нова", села Сковородинівка у Харківській області (де знаходиться музей Григорія Сковороди), курортних місць в Одеській, Херсонській, Миколаївській, Закарпатській областях", - сказав Івко.

Також будуть відремонтовані дороги до пунктів пропуску.

Плани на цей рік також містять:

  • закінчення будівництва дороги Дніпро – Решетилівка;
  • початок ремонту доріг Маріуполь – Мелітополь – Херсон – Миколаїв – Одеса та Бориспіль – Дніпро;
  • оновлення доріг Київ – Чоп.
  • закінчення будівництва мостів у Запоріжжі;
  • початок будівництва Кременчуцького та Ямпільського мостів.
  • закінчення ремонту 40 км дороги М-30 Стрий - Ізварине у Хмельницькій області.

У рамках співпраці з міжнародними фінансовими організаціями у 2022 році планується:

  • відремонтувати ділянку траси Київ – Одеса на Черкащині;
  • відремонтувати траси КПП "Танюшівка" – Старобільськ – Бахмут та ділянку дороги Н-26 Чугуїв – Старобільськ – Мілове на Луганщині;
  • побудувати північно-східний обхід Тернополя та розв'язку біля цього міста на трасу М-19, яка йде з Волинської до Чернівецької області.

Наступним етапом стануть ремонт доріг у Рівненській і Луганській областях та продовження ремонту траси Київ – Одеса у Кіровоградській, Миколаївській та Одеській областях.

Підготовлено ТЕО будівництва першої концесійної дороги Краківець – Львів – Броди – Рівне, яка буде дорогою першої категорії завдовжки приблизно 280 км.

Оголошення конкурсу з вибору концесіонера та старт будівництва стануть можливими після ухвалення відповідного законопроекту.

Андрій Івко висловив сподівання, що все це станеться вже цього року. Дорога буде платною, але матиме альтернативну безкоштовну.

Цього року планується розпочати першу ділянку Київської кільцевої дороги. Проектна документація, за словами Івка, вже готова. Загалом дорога складається із семи ділянок загальною довжиною приблизно 150 км.

Загалом плани на цей рік містять ремонт 5500 км та понад 200 мостів.

На один із напрямків президентської програми "Велике будівництво" , а саме реконструкцію та будівництво доріг, у 2021 році було виділено близько 140 млрд грн, тобто 11% усіх видатків державного бюджету. Маржинальність цього бізнесу на завищенні ціни асфальту складає від 20%. Юрій Ніколов у статті "Схемна" дюжина. На чому держава втрачала найбільші кошти у 2021-му .

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі