Британського виробника споживчих товарів Unilever внесли до списку спонсорів війни

Поділитися
Британського виробника споживчих товарів Unilever внесли до списку спонсорів війни
Корпорації належать такі торгові марки як Domestos, Lipton чи Knorr.

Національне агентство з питань запобігання корупції внесло британську корпорацію Unilever, яка є одним зі світових лідерів на ринку продуктів харчування та товарів побутової хімії,  до переліку міжнародних спонсорів війни.

Компанії належать понад 400 брендів, зокрема: Domestos, Axe, Rexona, Dove, Calve, Rama, Brooke Bond, Lipton, Crème Bonjour, CIF, Knorr, Sunsilk, Timotei, CLEAR, Чиста Лінія та інші.

Як зазначили в НАЗК, підставою внесення компанія до переліку спонсорів війни стало те, що вона продовжує працювати в Росії та сплачувати значні податки в російський держбюджет, чим підтримує економіку агресора та робить свій внесок у продовження війни РФ проти України.

Зокрема в російській в Unilever працюють понад 3000 співробітників. У 2022 році на частку російського бізнесу припало 1,4% обороту Unilever і 2% її чистого прибутку, який в 2022 році зріс на 24,9% в порівнянні з 2021 і склав €8,03 млрд. Виручка компанії зросла до €60,1 млрд (+14,5%).

В НАЗК нагадали, що на початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну компанія пообіцяла призупинити весь імпорт та експорт своєї продукції в Росію та з неї, а також припинити всі медійні та рекламні витрати. Однак протягом року війни прибуток Unilever Russia подвоївся з 4,8 млрд рублів (€56 млн) у 2021 році до понад 9,2 млрд рублів (€108 млн) минулого року.

Таким чином за 2022 рік ТОВ «Юнілевер Русь» заплатило до бюджету РФ близько $50 млн. податків

«Unilever не може виступати проти війни, паралельно сприяючи воєнній машині Путіна. Ми внесли цю компанію до переліку міжнародних спонсорів війни, оскільки їхні сотні мільйонів податкових внесків до бюджету РФ допомагають фінансувати війну проти України та можуть таким чином навіть опосередковано фінансувати якусь групу російських найманців», — зазначив  голова НАЗК Олександр Новіков.

В Агентстві зазначили, що мета НАЗК — репутаційний тиск на компанії, аби компанії закрили свій бізнес в Росії.

Як раніше зазначали дослідники з університету Сент-Галлена, менше 9% компаній зі штаб-квартирами в Європейському Союзі та країнах G7 відмовилися від принаймні однієї дочірньої компанії в Росії. Більшість із них продовжують працювати та інвестувати в російську економіку.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі