Автор вказує, що в законопроекті Мінфіну "Про службу фінансових розслідувань" пропонується заборонити участь у конкурсі тим, хто з 2010 року боровся з економічними злочинами.
"Невже на думку Мінфіну ті, хто робив ту ж саму роботу до 2010 року були більш ефективними та менш корумпованими? Відповідь очевидна. Також зазначу, що є багато кадрів, які працювали і до 2010 року, і після нього", - вказує автор.
"Ще один приклад: людина могла працювати на посаді оперуповноваженого ГУБОЗ МВС України, тобто формально боролася не з економічною злочинністю, а з організованою, але в економічному відділі чи департаменті", - зазначає Острікова, підкреслюючи, що боротьба діючих правоохоронців (особливо податкових міліціонерів) за місце в новій структурі, буде "наджорсткою".
На думку депутата, наведені приклади дають можливість зрозуміти, що запропонована Мінфіном заборона на роботу в СФР тим, хто боровся з економічною злочинністю з 2010 року не спрацює, і не призведе до кадрового оновлення.
З її точки зору, набагато доречніше буде встановити в законі квоту для екс-співробітників інших силових структур, за аналогією з тими, що прописані в законі "Про Державне бюро розслідувань".
Нагадаємо, 22 березня Кабінет міністрів України попередньо схвалив законопроект про Службу фінансових розслідувань (СФР).
Детальніше про суперечливі аспекти законопроекту "Про службу фінансових розслідувань" читайте в статті Тетяни Острікової "Служба фінансових розслідувань: кому буде служити?" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".