Бізнес найбільше скаржиться на ДФС і прокуратуру – офіс бізнес-омбудсмена

06 листопада, 2018, 20:08 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Кількість скарг на поліцію скоротилося більш ніж на чверть.

Бізнес найбільше скаржиться на ДФС і прокуратуру – офіс бізнес-омбудсмена
Бізнесмени стали менше скаржитися на податківців і поліцейських, і більше - на прокурорів

Більшість скарг, поданих українськими підприємцями в Раду бізнес-омбудсмена в третьому кварталі, стосуються дій Державної фіскальної служби і прокуратури, повідомив бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета на прес-конференції в Києві у вівторок, 6 листопада.

Разом з тим Шемета вказав на суттєве зменшення кількості скарг на податківців порівняно з попереднім кварталом і аналогічним періодом минулого року – на 42%. У той же час зросла кількість скарг на прокуратуру – на 12% та 56% відповідно. Скарг на Національну поліцію також стало менше – їх кількість скоротилася на 28% як в порівнянні з аналогічними показниками минулого року, так і з показниками попереднього кварталу.

"Найбільший вплив на скорочення скарг мало зниження кількості звернень щодо блокуванню податкових накладних: більш ніж удвічі", - пояснив бізнес-омбудсмен.

Шемета також відзначив скорочення скарг іноземних інвесторів: у третьому кварталі вони подали 50 скарг – це найнижчий рівень показника за два роки,

Усього в третьому кварталі в Раду бізнес-омбудсмена надійшло 308 скарг, що на 25% менше ніж у другому кварталі поточного року, та на 24,5% – ніж у третьому кварталі 2017 року.

У звітному періоді Рада розглянула 303 справи, а середній час розгляду склав 78 днів.

У листопаді 2014 року уряд України вирішив створити раду бізнес-омбудсмена як свій постійно діючий консультативно-дорадчий орган. Захищати український бізнес від держорганів був призначений колишній єврокомісар - в грудні 2014 року ним став екс-член Єврокомісії з питань оподаткування, митних питань, статистики, аудиту і боротьби з шахрайством Альгірдас Шемета.

За даними 2015-2017 років лідером за кількістю поданих скарг була Державна фіскальна служба, на частку якої припадало понад 40% звернень. Більшість скарг стосувалися проблем електронного адміністрування ПДВ, затримок із його відшкодуванням та інших податкових питань, перевищення повноважень співробітниками фіскальних органів під час перевірок, а також проблем з митним оформленням.

По матерiалам: Інтерфакс-Україна / Підготував/ла : Сергей Жуков
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК