Український бізнес за рік роботи омбудсмена подав лише 1 тисячу скарг

Поділитися
Український бізнес за рік роботи омбудсмена подав лише 1 тисячу скарг © Андрій Товстиженко, DT.UA
Майже половина скарг бізнесу доводиться на ДФС.

Підприємці в основному скаржаться на українських податківців
Підприємці в основному скаржаться на українських податківців

Офіс бізнес-омбудсмена в Україні розпочав роботу в середині травня 2015 року, і за цей час отримав вже 1000 скарг, з яких 446 стосуються роботи Державної фіскальної служби (ДФС).

"Сьогодні будемо концентруватися, в основному, на питаннях адміністрування податків і митних питаннях. Не відкрию великого секрету, що на даний момент це найбільш болюче питання для бізнесу, головний біль", – сказав бізнес-омбудсмен Альгідрас Шемета, відкриваючи зустріч представників бізнес-спільноти з прем'єр-міністром Володимиром Гройсманом у вівторок, 12 липня.

Мова, зокрема, йде про неправомірні перевірки та питання відшкодування ПДВ, його електронному адмініструванні, порушення і продовження кримінальних проваджень, навіть коли платник податків виграв суд вищої інстанції, оцінці митної вартості продуктів і відшкодування переплат.

"Ми оприлюднимо ці випадки і запропонуємо системні рішення цих проблем. Сподіваюся, що перший результат вже є – при підготовці цієї зустрічі у багатьох областях були дії, щоб ліквідувати представлені проблеми. Треба частіше ініціювати такі зустрічі, і проблеми будуть вирішуватися перед ними", – зазначив Шемета.

Він висловив сподівання, що за підсумками засідання буде дано конкретні доручення керівництву ГФС, щоб винні були притягнуті до відповідальності: "Сигнал з цієї зустрічі має бути такою, що протиправні дії не залишаться безкарними".

У листопаді 2014 року уряд України вирішив створити раду бізнес-омбудсмена як свій постійно діючий консультативно-дорадчий орган. Захищати український бізнес від держорганів був призначений колишній єврокомісар - в грудні 2014 року ним став екс-член Єврокомісії з питань оподаткування, митних питань, статистики, аудиту і боротьби з шахрайством Альгірдас Шемета.

За підсумками 2015 року ГФС також була лідером серед державних органів за кількістю скарг, поданих в офіс бізнес-омбудсмена. Тоді за підсумками 585 скарг на ГФС доводилося 40%, у тому числі у четвертому кварталі 2015 року – 51% або 110 з 216 скарг. З них 10% скарг стосувалися проблем електронного адміністрування ПДВ, 7% - затримки з відшкодуванням ПДВ, 5% - податкових питань, 4% - перевищення повноважень співробітниками податкових і фіскальних органів під час перевірок і 3% - проблеми з митним оформленням.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі