На основі скарг, які надійшли в АМКУ, комітет приступив до розслідування з приводу обґрунтованості цін на проїзд. Розслідування стосовно потягів Hyundai завершать через місяць-півтора.
На основі скарг, які надійшли до 3завершать через місяць-півтора. Про це заявив Рафаель Кузьмін, перший заступник голови АМКУ.
За словами представника відомства, на основі скарг, які надійшли в АМКУ, комітет приступив до розслідування з приводу обґрунтованості цін на проїзд. Більше того, відомство зайнялося питанням скорочення кількості зупинок, нехай воно і не цілком належить до компетенції АМКУ, пише ЛІГА.net.
Варто відзначити, що квитки у потягах Hyundai коштують у середньому вдвічі дорожче, ніж у звичайних потягах. При цьому за минулі два тижні відбулося більше десятка різних поломок потягів Hyundai. Укрзалізниця пояснює поломки поганими погодними умовами: обмерзання проводів, дерева, які падають на дроти.
Одна з нашумілих поломок сталася 17 грудня. Так, швидкісний потяг Інтерсіті № 149-150, що прямував за маршрутом Донецьк-Київ, кілька годин стояв у полі між Донецьком і Харковом. За повідомленнями пасажирів, у вагоні було темно і холодно. Персонал потяга довго не відповідав на запитання, що трапилося, і тільки згодом пасажирам повідомили, що до п'ятої ранку потяг повинні відбуксирувати до станції Лозова.
20 грудня у Харківській області сталася аналогічна поломка швидкісного потяга Hyundai на маршруті Київ-Донецьк.