АМКУ зобов'язав протягом місяця знизити ціни на молочну продукцію

Поділитися
© kurafire, flickr.com
Антимонопольний комітет України зобов’язав 11 найбільших гравців ринку молочної продукції до кінця місяця знизити оптово-відпускні ціні на молоко, сметану, вершкове масло та твердий сир. Наступним кроком відомства стане вимога до роздрібних мереж знизити кінцеві ціни на ці продукти.

Антимонопольний комітет України зобов’язав 11 найбільших гравців ринку молочної продукції до кінця місяця знизити оптово-відпускні ціні на молоко, сметану, вершкове масло та твердий сир. Наступним кроком відомства стане вимога до роздрібних мереж знизити кінцеві ціни на ці продукти.

Як повідомляє Прес-служба АМКУ в п’ятницю, 5 листопада, про результати розгляду вимог Комітету підприємства мають повідомити у десятиденний термін.

Так, вимоги висунуто до ДП «Мілкіленд-Україна», ТОВ «Керуюча компанія «Терра Фуд», ВАТ «Молочний Альянс», ТОВ «Юнімілк», ТОВ «Данон», ВАТ «Вімм-Білль-Данн Україна», Корпорації «Клуб Сиру», ЗАТ «Галичина», ВАТ «Шосткинський міськмолкомбінат», ТОВ «ВО «Моліс» і ЗАТ «Лакталіс-Миколаїв».

В АМКУ підкреслюють, що ці підприємства повинні також сприяти укладенню прямих контрактів щодо реалізації молочної продукції з торговельними мережами, утримуватися від економічно необґрунтованого підвищення цін на соціально важливі молочні продукти.

«Антимонопольний комітет провів дослідження ринків молочних продуктів. Ми дійшли висновку, що для врегулювання цінової ситуації на ринках молочних продуктів необхідно досягти виваженого балансу між закупівельною та роздрібною ціною. На сьогодні такий баланс порушений, що призводить до встановлення завищених цін на молочні продукти», - підкреслюють у відомстві.

В комітеті нарікають, що оптово-відпускні та роздрібні ціни на молочні продукти знижуються надто повільно.

«АМКУ висуває жорсткі вимоги до найбільших виробників молочної продукції та очікує на беззаперечне та оперативне їх виконання. Наступним нашим кроком буде надання рекомендацій роздрібним мережам щодо зменшення кінцевих цін на ті продукти, на які буде знижено оптово-відпускні ціни», – зазначив в.о. голови Комітету Юрій Кравченко.

Нагадаємо, що протягом вересня поточного року відбулося зростання вартості молочної продукції в переважній більшості регіонів України, на що, за поясненнями молокопереробних підприємств, вплинуло підвищення закупівельних цін на сировину.

Як відомо, ДП «Мілкіленд-Україна» виробляє та реалізує молочну продукцію під ТМ «Добряна», ТОВ «Керуюча компанія «Терра Фуд» – ТМ «Тульчинка», ТМ «Біла лінія», ВАТ «Молочний Альянс» – ТМ «Яготинське», ТМ «Молочний шлях», ТМ «Славія», ТМ «Здорово!», ТОВ «Юнімілк» – ТМ «Простоквашино», ТМ «Літній день», ТМ «Біо баланс», ТМ «Рушничок», ТМ «Тёма», ТОВ «Данон» – ТМ «Активія», ТМ «Живинка», ТМ «Веселий Пастушок», ТМ «Актимель», ТМ «Растишка», ТМ «Даніссімо», ВАТ «Вімм-Білль-Данн Україна» – ТМ «Ромол», ТМ «Слов’яночка», Корпорація «Клуб Сиру» – ТМ «Клуб Сиру», ЗАТ «Галичина» – ТМ «Комо», ВАТ «Шосткинський міськмолкомбінат» – ТМ «Шостка», ЗАТ «Лакталіс-Миколаїв» – ТМ «Президент».

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі