Антимонопольний комітет України (АМКУ) зобов'язав виробників соняшникової олії («Кернел-Трейд», «Сантрейд» і «Пологівський олійно-екстракційний завод») здійснювати прозору політику щодо формування цін за кожним із видів продукції.
Як повідомляє прес-служба АМКУ, про результати розгляду вимог Комітету підприємства повинні повідомити у десятиденний термін.
Зокрема, мова йде про постатейний розрахунок собівартості кожного виду товару. Отже, підприємства повинні окремо виділити витрати на виготовлення бутильованої соняшникової олії, що дозволить підприємствам формувати справедливі оптово-відпускні ціни на продукцію.
Водночас, підтримка цього позитивного громадського ефекту вимагає проведення відповідної цінової політики з боку основних постачальників продукції у роздрібну мережу. Саме прозоре формування економічно обґрунтованої вартості олії і покликане забезпечити стабільну ситуацію на цьому ринку, відзначають у комітеті.
Як вже повідомлялося, 21 лютого цього року Комітет надав дозвіл 14 учасникам ринку соняшникової олії на узгоджені дії, спрямовані на відновлення рівноваги внутрішнього ринку і зниження вартості продукції для українських споживачів. Основні виробники та експортери олії зобов'язалися щомісяця наповнювати вітчизняний ринок до 20 тис. тонн олії і реалізовувати продукцію за середньою оптово-відпускною ціною 12,15 грн за літр.