Про це сьогодні повідомив перший заступник голови Комітету Юрій Кравченко під час брифінгу.
Зокрема, учасникам ринку олії дозволено укласти договір про погоджену конкурентну поведінку. Це дозволить наповнити внутрішній ринок держави достатнім обсягом бутильованої олії та знизити ціни. Дозвіл надано терміном на 3 місяці.
Як повідомив Юрій Кравченко, основні виробники та експортери олії зобов’язалися щомісяця наповнювати вітчизняний ринок до 20 тисячами тонн олії та реалізовувати продукцію за середньою оптово-відпускною ціною 12 грн 15 коп. Йдеться, зокрема, про олію таких торгових марок, як «Олейна», «Щедрий ДАР», «Стожар», «Чумак Домашня», «Розумниця», «Славія».
Перший заступник голови АМКУ відзначив, що ціна на олію для споживачів при збережені роздрібними мережами традиційної надбавки у розмірі 10% становитеме близько 13,40 грн/л.
Разом з цим, Комітет звертається до торговельних мереж з пропозицією зменшити рівень торговельної надбавки до 5%, що дозволить встановити ціну на рівні 13 грн: «Антимонопольний комітет має досвід ефективної співпраці з крупними торговельними мережами під час стабілізаціїї цін на молочну продукцію. Сподіваємося, що мережі й цього разу підуть нам на зустріч задля забезпечення споживачів олією за максимально доступними цінами», – зазначив Юрій Кравченко.
Як зауважив Юрій Кравченко, враховуючи логістику ринку, олія за новими цінами має з’явитися у роздрібній мережі протягом найближчих 7 днів.
«Прийняттю цього рішення передувала кропітка робота Антимонопольного комітету України з учасниками ринку. Поряд з цим ми врахували світову практику погодження подібних домовленостей гравців ринку в умовах відновлення економіки в післякризовий період. Зважаючи на те, що інтереси споживачів завжди були і є для нас пріоритентними, розраховуємо на виконання виробниками та експортерами олії взятих на себе зобов’язань у повному обсязі», – підкреслив Юрій Кравченко.
За матеріалами прес-служби АМКУ