Уповноважений Антимонопольного комітету України (АМКУ) Марія Процишен заявила, що оператори мобільного зв'язку повинні відмовитися від чотиритижневих тарифів. Однак остаточне рішення з цього питання буде прийматися колегіальним органом комітету в травні. Про це вона розповіла в коментарі Liga.Tech.
У листопаді АМКУ відкрив справи по розрахунковому періоду в нових тарифах мобільних операторів - в минулому році вони масово переводили абонентів на тарифи з абонплатою за 4 тижні замість місяця. Таким чином абонентам довелося платити не 12 а 13 разів у рік, а оплачувати послуги стало не дуже зручно, так як дата оплати стала "плаваючою".
Як каже Процишен, 15 квітня було проведено заключне слухання з цього питання, де оператори висунули свої контраргументи.
Київстар, зокрема звернув увагу, що він пропонує тарифні плани як з місячним так і з 4-тижневим розрахунковим періодом. Оператор також вважає, що місячний тариф "не є звичаєм", тому введення чотиритижневих тарифів не є порушенням.
Vodafone звернув увагу на те, що вже змінив розрахунковий період у багатьох тарифах з 4 тижнів на місяць. Також зазначив, що термін дії пакету і є розрахунковим періодом, тому це також не порушення.
У lifecell зазначили, що мають право змінювати розрахункові періоди в тарифних планах.
"Вважаю за доцільне надати всім операторам мобільного зв'язку обов'язкові для розгляду рекомендації та чітко встановлений термін для припинення дій, які містять ознаки порушення", - зазначила Марія Процишен. Якщо ж можливі рекомендації не будуть виконані операторами, їх, ймовірно, будуть штрафувати.
Раніше повідомлялося, що збитки українців від "прихованих" послуг мобільних операторів складають не менше 100 млн грн на рік.