Збитки українців від "прихованих" послуг мобільних операторів становлять не менше 100 млн грн на рік. Про це повідомляє Офіс ефективного регулювання (BRDO).
На думку експертів Офісу, гроші з мобільного рахунку можуть зникати через контент-послуги - мелодії, гороскопи, анекдоти, обсяги продажів яких ростуть з кожним роком.
За інформацією Офісу, сукупний дохід операторів від контент-послуг в 2017 році перевищив 1 млрд грн.
"Визначити, яка частина сплачених контент-послуг насправді не замовлялася споживачами, досить складно. Проте, навіть якщо припустити, що таких 10%, то збитки споживачів становлять не менше 100 млн грн на рік", - відзначили в BRDO.
"Проблему визнає і сам регулятор - Нацкомісія, що здійснює держрегулювання в сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ)", - додали в Офісі.
В кінці березня цього року регулятор опублікував звіт, в якому йдеться про те, що підключення мобільними операторами контент-послуг без згоди абонентів було однією з двох основних проблем мобільного зв'язку в 2018 році (друга - відсутність тарифних планів без інтернету).
"Про зростання масштабу проблеми свідчить і динаміка відповідних скарг абонентів: у порівнянні з 2016 роком, їх кількість в 2018-м зросла в 5 разів", - стверджують в BRDO.
У той же час в Офісі ефективного регулювання підкреслили, що IT-сектор BRDO вже напрацьовує нормативні зміни, які допоможуть вирішити цю проблему.
Повідомлялося, що послуга з перенесення абонентських номерів в Україні почне працювати імовірно з травня 2019 року.