29 лютого МАУ можуть позбавити монополії на перельоти

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
29 лютого МАУ можуть позбавити монополії на перельоти МАУ можуть позбавити монополії
Це має змусити МАУ думати не тільки про прибуток, а й про перегляд цін та поліпшення сервісу.

На 29 лютого призначено засідання комісії Державіаслужби з питань, пов'язаних з експлуатацією повітряних ліній, де розглядатимуть видачу частот на внутрішні та міжнародні польоти далеко не тільки для МАУ. Це своєю чергою має полегшити появу на ринку нових гравців, а отже - посилити конкуренцію.

Про це йдеться у статті Андрія Капустіна для DT.UA.

На думку автора, це має змусити МАУ думати не тільки про прибуток за рахунок монопольного свавілля, а й про перегляд цінової політики та поліпшення сервісу.

"Зрозуміло, що покупця зазвичай мало цікавлять виробничі нюанси. За свої гроші він хоче одержати якість. Без пояснень виробника, чому виникли проблеми. Однак у випадку з монополізмом і його похідними від МАУ ситуація трохи інша. Оскільки у виникненні монополії багато в чому винні не тільки власники (включаючи одного з кінцевих бенефіціаріїв Ігоря Коломойського) головного перевізника країни (що характерно, з кіпрською пропискою), а й рідна держава. Вона повністю підтвердила стару істину про ставлення партнерки до намірів пса, який не неї зазіхає. Щоправда, з роками держава таки згадала про правила пристойності й, начебто, задумалася про те, як монополію МАУ зруйнувати. 18 лютого це питання вперше розглядали в Антимонопольному комітеті України", - йдеться у статті.

Читайте також: У Харкові у пенсіонерки відібрали 2 млн грн та автомобіль

"Той факт, що АМКУ продовжує свої розслідування, не може не тішити. Правда, одна річ коли Порошенко, зійшовшись у сутичці з Коломойським, дає грізну команду, а зовсім інша - захотіти знайти законні шляхи для ліквідації схем, які любовно нарощувалися не один рік. Причому нарощувалися не просто по-пацанськи, а скріплювалися міцним юридичним цементом. А якщо до цього додати, що крім юридичного цементу, будівля МАУ ґрунтується ще й на потужній лояльно-чиновницькій арматурі, процес може затягнутися надовго. Хоча, знову ж, за бажання найслабші скріпи намацати й розхитати можна", - наголошує автор.

На думку Капустіна, по-перше, уряд Яценюка має негайно затвердити нового директора аеропорту "Бориспіль".

Другий крок, на думку автора, де знову ж діє людський фактор - перегляд усього масиву документів Державіаслужби, яка лобіювала інтереси МАУ в тій же сфері володіння частотами - тобто переважним правом на виконання рейсів, багато з яких компанія не експлуатувала, але й не віддавала, знищуючи на корені навіть слабкі паростки конкуренції.

"Ці документи встиг видати на гора екс-керівник Державіаслужби України Антонюк. Його звільнили минулого року з подальшим порушенням кримінальної справи після сеансу викриття його діяльності Михаїлом Саакашвілі. Розчищенням цих стаєнь нині досить активно займається нове керівництво Державіаслужби", - йдеться у статті.

Нагадаємо, Антимонопольний комітет відкрив справу стосовно "Приватбанку" за відмову надати АМКУ матеріали, необхідні для розслідування двох епізодів можливого порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Про це повідомила прес-служба АМКУ в четвер, 25 лютого.

"АМКУ направлялись вимоги до "Приватбанку" про надання інформації, у тому числі, що містить банківську таємницю. Однак, "Прватбанк" відмовив у її наданні. У зв'язку з цим комітетом порушено справу",– йдеться в повідомленні.

Детальніше стосовно сервісу і цін МАУ, а також процесу позбавлення компанії монополії читайте у статті Андрія Капустіна "Монопольні крила Батьківщини, або Майстер-клас з приниження за наші гроші" у свіжому випуску тижневика "Дзеркало тижня. України".

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі