Опівдні 11 травня Міністерство транспорту України приступило до будівництва глибоководного суднового ходу (ГСХ) «Дунай — Чорне море» по гирлу Бистре. Флагман спеціалізованого флоту німецької компанії Jozef Mobius, який має таку саму назву, підняв перший кубометр грунту з барової мілини, що відокремлює гирло від морської акваторії.
Як заявив міністр транспорту України Георгій Кірпа, під час проведення будівельних робіт і експлуатації ГСХ у повному обсязі реалізовуватимуться передбачені проектом природоохоронні заходи, виконуватимуться усі нормативні вимоги охорони навколишнього середовища, компенсуватиметься екологічна шкода. Збудований глибоководний судновий хід за технологічними й екологічними параметрами відповідатиме міжнародним стандартам і вимогам безпеки судноплавства. Тут використовуватимуться найсучасніші системи навігаційного устаткування і регулювання руху суден, комбіновані системи електронних карт, супутникові системи позиціонування, а проведення суден забезпечать технічно оснащені висококваліфіковані фахівці Державної лоцманської служби України.
Створюючи власний глибоководний судновий хід, Україна, за словами Георгія Кірпи, діє в національних інтересах розвитку регіонів і транспортних коридорів. Адже зараз вона не має жодного водяного шляху сполучення між Дунаєм і Чорним морем, тоді як у Румунії їх три й наближається до завершення будівництво четвертого. Наша держава повністю дотримується прийнятих в міжнародній практиці кроків поетапної реалізації проекту, що відповідає принципам Севільської стратегії гармонійного поєднання економічної, екологічної і гуманітарної складових, духу та принципу програми ЮНЕСКО «Людина й біосфера».