Вкладення в інтернет-артиста іноді мінімальні. Йому достатньо вийти в тренувальному костюмі і отримати мільйон переглядів. Артисту же телевізійному потрібні костюми та декорації.
Про це в інтерв'ю для DT.UA заявила Тіна Кароль. На її думку, сьогодні не існує непорушних законів прорахованого хіта.
"Усе разюче змінилося останнім часом. Ми живемо на стику різних поколінь. Є музика, яку люди самі завантажили у свій телефон, а є музика, яка звучить з телевізора. Це дві абсолютно різні аудиторії. Ось такий перехідний період", - зазначила співачка.
Тому, на думку Кароль, постійно і виникають несподівані музичні інтернет-проекти, які збирають величезну аудиторію слухачів. "Часом набагато більшу, ніж артисти в телевізорі із зоряним статусом", - додала артистка.
Детальніше про життя і творчість української поп-зірки читайте в статті Олега Вергелиса "Тіна Кароль: "Я знаю, що можна інакше"" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".