"У театрі Ла Скала все на найвищому рівні. Розмір сцени театру - гігантський, що особливо важливо для "Гольдберг-варіацій", де приймають участь одночасно 35 танцюристів, спочатку і наприкінці вистави займаючи весь простір сцени. Рояль, на якому я граю, - найкращий за все моє життя. Злагодженість роботи театрального механізму Ла Скала - ідеальна. Кожен розуміє на якій сцені він працює", - поділився Ботвінов.
Шедевр Баха - про життя людини на прикладі життя групи людей. Танцюристи проходять "через" Життя - зустрічаючись один з одним: у когось виникає дружба, у когось - любов. Потім це пропадає, люди розлучаються - зустрічають нових. І по ходу життя стають мудрішими. Початок і кінець балету - схожі, та ж картинка, але трохи на іншому рівні. Життя і смерть. І Відродження. І Диво Мистецтва.
З твором "Гольдберг-варіації" у творчому житті Ботвінова пов'язано дуже багато. Ще у 1993-му після перемоги українця на конкурсі імені Клари Шуман в Дюссельдорфі в цей проект його запросив знаменитий швейцарський хореограф Хайнц Шперлі. У ті часи твір вже вважалася класикою неокласичного балету. Шперлі не дуже влаштовував рівень колишніх піаністів – і він запропонував співпрацю українському виконавцю. З тих пір багато балетів, в яких необхідно живе фортепіанне виконання – проходять за участю українського маестро. В цьому плані балет "Гольдберг-варіації" став візитною карткою швейцарського та українського майстрів. З цим проектом вони об'їздили понад 30 країн, бували на чотирьох континентах. Проект був поставлений знаменитими балетними трупами Берліна, Страсбурга.
Докладніше читайте у свіжому номері тижневика "Дзеркало тижня. Україна".