Українські проєкти отримали нагороди фестивалю «Каннські леви»

Поділитися
Українські проєкти отримали нагороди фестивалю «Каннські леви» Логотип Чорнобиля отримав "Срібного лева" © banda.agency
Відзначено проєкти айдентики Хортиці та Чорнобиля.

Українські агенції Banda та Bickerstaff.284 отримали нагороди фестивалю креативників «Каннські леви». Про це повідомляється на сайті події.

Так, агентство Banda отримало «Срібного лева» у категорії «Дизайн» за створення нового бренду Чорнобильської зони відчуження.

"Бронзового лева" отримала компанія Bickerstaff.284 за створення логотипу острова Хортиця, а також команда Saatchi & Saatchi Ukraine – бронзу за проєкт Motherland Pride (візуалізація Батьківщини-Матері з прапором ЛГБТ+ для KyivPride).

Кілька українських проєктів цього року потрапили до шортлиста номінантів на отримання нагороди «Каннських левів». Серед них краудфандингова платформа «Зерна правди», присвячена Голодомору, від агентства Postmen, а також бренд «Дія».

Раніше стало відомо, що до складу журі «Каннських левів» увійшов перший українець – креативний директор Saatchi&Saatchi Україна – Коста Шнайдер. Він оцінюватиме конкурсантів у категорії Film Lions.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі