Українські агенції Banda та Bickerstaff.284 отримали нагороди фестивалю креативників «Каннські леви». Про це повідомляється на сайті події.
Так, агентство Banda отримало «Срібного лева» у категорії «Дизайн» за створення нового бренду Чорнобильської зони відчуження.
"Бронзового лева" отримала компанія Bickerstaff.284 за створення логотипу острова Хортиця, а також команда Saatchi & Saatchi Ukraine – бронзу за проєкт Motherland Pride (візуалізація Батьківщини-Матері з прапором ЛГБТ+ для KyivPride).
Кілька українських проєктів цього року потрапили до шортлиста номінантів на отримання нагороди «Каннських левів». Серед них краудфандингова платформа «Зерна правди», присвячена Голодомору, від агентства Postmen, а також бренд «Дія».
Раніше стало відомо, що до складу журі «Каннських левів» увійшов перший українець – креативний директор Saatchi&Saatchi Україна – Коста Шнайдер. Він оцінюватиме конкурсантів у категорії Film Lions.