Бренд «Дія» увійшов до шорт-листа фестивалю «Каннські леви»

Поділитися
Бренд «Дія» увійшов до шорт-листа фестивалю «Каннські леви» "Дія" увійшла до шорт-листа "Каннських левів" © lexinform
Проєкт представлено у двох номінаціях.

Бренд «Дія» увійшов до короткого списку міжнародного фестивалю креативників «Каннські леви». Про це розповів віце-прем’єр-міністр – міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.

Так, проект представлений у двох категоріях: Service Design та Experience Transformation.

До шорт-листу «Каннських левів» цього року увійшли й інші українські проєкти. Серед них – айдентики острова Хортиця та Чорнобильської Зони відчуження, краудфандингова платформа «Зерна правди», а також ілюстрації у формі блакитної пігулки.

Раніше додаток «Дія» отримав дві нагороди британської премії у сфері дизайну та реклами D&AD Awards. Він став найкращим у категоріях Local Solution та Digital Design.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі