Ролик, який 12 січня випустив YouTube-канал Smasher, складений з різних шоу і фільмів, в яких актори "Друзів" зустрічалися один з одним. На YouTube відео зібрало всього три мільйони переглядів, а 19 січня його з припискою "Фільм Друзі (виходить в квітні 2018)" у себе запостила неофіційна група актора Вілла Феррелла на Facebook, яка публікує жарти від його імені. Обман спрацював. Всього за три дні відео репостнули понад 654 тисяч разів.
Судячи з коментарів під відео, більшість користувачів Facebook вважають ролик справжнім трейлером і закликають фанатів "Друзів" його подивитися. Тільки деякі з них писали, що ролик – підробка.
Користувачі мережі звернули увагу на те, наскільки комічно виглядає вірусна популярність ролика на тлі обіцянок Facebook боротися з фейковими новинами.
If you search for "friends" on Facebook, the top three links displayed all have misleading headlines which suggest the fake trailer is real pic.twitter.com/he7iMAgrAA
- James Cook (@JamesLiamCook) 22 січня 2018 р.
"Друзі" - один з найпопулярніших ситкомів в історії. Фінал серіалу в 2004 році в прямому ефірі дивилися понад 52 мільйонів американців. Шоу неодноразово включалися в списки кращих ситкомів в історії.
Раніше Facebook і Twitter показали масштаб втручання Росії у вибори США. Як повідомляється, зареєстровані в Росії користувачі розмістили протягом двох років у соціальніймережі Facebook близько 80 тисяч записів, спрямованих на "розкачку" громадської думки в США. Аудиторія публікацій, поширених в інтересах Росії, склала 126 млн американських користувачів, що складає близько 40% жителів країни.
Більшість постів стосувалися гострих політичних і соціальних тем. Серед них - расові відносини та право на зброю. Пости були розміщені в період з червня по серпень 2015 - 2017 року.