Просувала прокремлівські наративи: Meta заблокувала мережу російських ботів

27 вересня, 2022, 17:55 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Крім того, було заблоковано мережу акаунтів, якою керували з Китаю.

Просувала прокремлівські наративи: Meta заблокувала мережу російських ботів
Meta заблокувала дві мережі ботів © unsplash/solomin_d

Компанія Meta заявила про те, що заблокувала дві окремі мережі фейкових облікових записів, які управлялися з Китаю та Росії, повідомляє СNN.

Зазначається, що китайська мережа була нечисленною, але в ній брали участь облікові записи, які позиціонували себе як американці, які порушували питання, чутливі для американського суспільства. У Meta заявили, що вперше зафіксували спробу такого впливу на американців з боку Китаю.

Читайте також: WP: Провали Путіна руйнують Росію, і він може за це заплатити

Російська мережа була ширшою. Вона просувала прокремлівські наративи про війну, розв'язану РФ в Україні. До неї входили тисячі акаунтів у різних соціальних мережах, а на рекламу на Facebook та Instagram її власники витратили 100 тисяч доларів.

Meta не пов'язує кампанії ні з конкретними компаніями, ні з урядами Китаю чи Росії. Водночас у компанії заявили, що акаунти, які входили до мережі, керувалися з цих країн.

У компанії зазначили, що мережа російських облікових записів, яку було заблоковано, є «найбільшою і найскладнішою російською операцією, яку ми зірвали з початку війни в Україні. Вона керувала розгалуженою мережею з більш ніж 60 веб-сайтів, що видають себе за організації новин, а також облікових записів у Facebook, Instagram, YouTube, Telegram, Twitter та інших сайтах».

Понад 2000 облікових записів та сторінок у Facebook були частиною зусиль щодо просування прокремлівських наративів про війну в Україні. В операції брали участь веб-сайти, що імітують справжні західні агентства новин, у тому числі The Guardian. Згідно зі списком адрес веб-сайтів, включеним до звіту Meta, російська кампанія також зареєструвала підроблені сайти, що виглядають як The Daily Mail та німецькі видання Bild та Der Spiegel.

Основні зусилля цієї кампанії були спрямовані на поширення дезінформації, пов'язаної із військовими злочинами росіян у Бучі. Так, сайт, який видавав себе за The Guardian, опублікував статтю, в якій Україну звинувачували в інсценуванні масових вбивств, скоєних під час окупації міст та сіл на Київщині росіянами.

Читайте також: «Чоловік у полоні, а сина розстріляли шістьма пострілами в груди». Біль із Гостомеля та Бучі

Нагадаємо, на початку квітня українська армія звільнила Київщину, у містечках та селах виявили жахливі наслідки безчинств російської армії. Зокрема йдеться про масові вбивства цивільних. Наприклад, в одній тільки Бучі під час окупації загинули щонайменше 400 людей.

Related video

Загарбники нерідко діяли за схожим сценарієм, вбиваючи неозброєних людей, причому часто зв'язуючи їм руки за спиною.

Підготував/ла : Фаїна Вауліна
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК